TZ | Pořadí top 10 reklamních trhů se z hlediska mediálních investic v nadcházejících letech změní

V roce 2013 byla Čína po Spojených státech amerických a Japonsku třetím
největším reklamním trhem na světě. V několika posledních letech však rychle
snižuje náskok Japonska a letos ho pravděpodobně předstihne a dostane se na
pozici druhého největšího reklamního trhu na světě. Vyplývá to ze studie
mediální agentury ZenithOptimedia.

Velká Británie, v
současnosti pátý největší reklamní trh, roste mnohem rychleji než Německo,
které bylo v loňském roce na čtvrtém místě. V roce 2013 se trh Velké
Británie vzrostl o 1,009 miliardy USD, zatímco německý jen o 53 milionů USD.
ZenithOptimedia očekává, že v letošním roce bude tento rozdíl ještě větší, a to
1,325 miliardy USD. Do roku 2016 pak Velká Británie pravděpodobně předstihne
Německo a stane se čtvrtým největším reklamním trhem na světě.

Indonésie brzy nahradí v top 10 reklamních trzích Kanadu

Indonésie byla v roce 2013
třináctým největším reklamním trhem, ale na žebříčku rychle šplhá nahoru.
Mediální agentura ZenithOptimedia očekává, že do roku 2016 se Indonésie dostane
na desáté místo a předstihne Kanadu, která se propadne na jedenáctou
příčku. Agentura rovněž predikuje, že se Jižní Korea dostane z devátého místa
na sedmé a o jednu příčku srazí Francii a Austrálii.

 

Deset nejvýznamnějších reklamních trhů

  Aktuální ceny v mld. USD. Přepočítáno podle průměrných kurzů pro rok 2013.

 

O předpovědích
ZenithOptimedia

Zpráva agentury
ZenithOptimedia Advertising Expenditure
Forecasts
obsahuje odhady výdajů na reklamu podle jednotlivých typů médií
pro 80 zemí. Je vydávána nepřetržitě od roku 1987 a využívají ji agentury,
majitelé médií, banky, analytici, konzultanti, akademičtí pracovníci a vlády států
po celém světě.

Pro další informace
kontaktujte:

Tomáš Iľko
Senior
PR Consultant

+420 733 529 496
www.double-u.cz

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010