TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce ledna 2016 získala kampaň Chytrý regál: koktejlový rádce

 

Portál Místo prodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc leden 2016 se vítězem stala realizace Chytrý regál: koktejlový rádce.

V tomto měsíci se soutěže účastnilo 13 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem lednových realizací se stala kampaň Chytrý regál: koktejlový rádce, která probíhala v řetězci Makro. Zadavatelem realizace byla společnost Brown-Forman Czechia, s.r.o. a kreativní agenturou, stejně jako realizátorem byla společnost DAGO, s.r.o. Kampaň využívala na místě prodeje regálový modul s možností tisku vybraných drinků.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,6 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 6,80 bodů, nejvíce bodů dosáhla v kritériu celkové produkční provedení 8,20 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje získala 7,80 bodů.

Lednové realizace hodnotilo pět porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

„Čisté, propracované, vybízející k ochutnání. Tento přístup povyšuje nakupování na zážitek. Zajímavé je, že leaderem tohoto technologického přístupu je prakticky výhradně tvrdý alkohol,“ zhodnotil vítěznou realizaci porotce Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. Porotce Petr Frey, šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz ohodnotil vítěznou realizaci také nejvýše, a k tomu dodává, že tato realizace vnáší do místa prodeje potřebný zážitek.

V tomto měsíci se v přehledu objevilo několik zajímavých kandidátů,“ uvádí porotce Alexandr Stojčev. „Z hlediska použitých technologií jednoznačně ční Cocktail bar, který dělá z vyčerpávajícího nákupu v hypermarketu zážitek. To mluvím za nás muže. Provedení pomáhá budovat vysokou hodnotu vystavených brandů. Druhou kampaní, která mne velmi oslovila je Activia. Ta u mne boduje rádoby jednoduchým, ale velmi promyšleným, nápadem dát produkt do širší souvislosti zdravého životního stylu. Tím upevňuje positioning značky a vytváří z ní trvalou součást jídelníčku spotřebitelů. V porovnání s některými jinými kampaněmi, které jsou založeny na pouhém ukázání produktu, je tento přístup dost výjimečný a hodný následování.

Petr Frey uvádí, že ostatní realizace mimo vítězné se nesly, až na pár výjimek, spíše v klasickém duchu. Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR dodává, že se v lednu objevilo několik kampaní poměrně náročných na produkci, u kterých zadavatelé nešetřili na množství nosičů. „Svým kreativním zpracováním mě nejvíce oslovila kampaň Aktivia,“ dodává porotkyně.

Všechny hodnocené realizace jsou k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010