TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce března 2016 získala kampaň AXE

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc březen 2016 se vítězem stala realizace AXE.

V tomto měsíci se soutěže účastnilo 12 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem únorových realizací se stala kampaň AXE, která probíhala v řetězcích Ahold v období 7.3.2016 – 28.3.2016. Zadavatelem realizace byla společnost UNILEVER ČR, spol. s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,57 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,20 bodů, v kritériu celkové produkční provedení 7,3 bodů a nejvíce bodů dosáhla v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,20 bodů.

Březnové realizace hodnotilo šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Paní docentce Jitce Vysekalové, prezidentce České marketingové společnosti, se na vítězné kampani nejvíce líbilo, že je výrazná a přitom elegantní.

„V poslední době se objevující celopolepy podlah uliček jsou příjemným zpestřením. Na příkladu AXE je ale vidět, že ne každá grafika při tomto formátu vynikne,“ zhodnotil vítěznou realizaci porotce Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

„Čistá jednoduchá komunikace s velkým potenciálem upoutat pozornost,“ hodnotí porotkyně Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR. 

 

Hodnocení všech únorových realizací

Všechny únorové realizace zhodnotil porotce Martin Hasilík ze společnosti Authentica následujícími slovy:

Prémiové vystavení Kingswood je ojedinělé mezi dalšími in store realizacemi v měsíci březnu – skvělý nápad a zdařilé provedení. Velmi podařené je i vystavení pro  AXE a PLAYBOY: brána + podlahové grafiky v rámci celé délky regálu upoutají a přilákají na celý segment prodeje.“

V březnových kampaních je dobře, výrazně a přehledně pojata ulička se vstupní bránou na deodoranty Playboy. Zaujme i paletový design pro cider Kingswood. Jinak šlo většinou o standardně kvalitní provedení nevybočující z běžné instore komunikace, ale i to je u některých produktů potřebné,“ hodnotí Petr Frey.

Alexandr Stojčev se nad realizacemi v tomto měsíci zamyslel i z jiného úhlu pohledu:

Některé práce se v monitoringu objevují již po několikáté a díky tomu se nabízí otázka, jak dlouho je pro typického zákazníka grafika v instoru zajímavá než se okouká (wearout efekt). A ještě jedna otázka, kolik klientů v ČR tento efekt v instoru vůbec sleduje?“

 

Všechny hodnocené realizace jsou k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010