TZ | Český svět grilování od DAGO se po roce opět vrací

2602 zobrazení

Dobře viditelný a výrazný promokoutek, v němž
nakoupíte vše, co ke grilování s přáteli potřebujete – maso, koření, hermelíny,
pivo nebo čipsy. Tak vypadá výsledek spolupráce několika českých značek, které
začaly s přípravou projektu Českého světa grilování již v úvodu roku. Po
zpracování grafických návrhů, vývoji a výrobě tak mohla firma DAGO začátkem
července do vybraných prodejen Interspar instalovat finální podobu této P.O.P.
aplikace.

Napříč kategoriemi

Při realizaci tematických koutků společnost
Groupe Bongrain opět spojila české výrobce, jejichž portfolio je spjato s grilováním.
„Cílem kampaně je nakupujícím maximálně
zjednodušit přípravu letního grilování tak, aby vše potřebné našli v rámci
jednoho tematického promokoutku,“
přibližuje záměr Českého světa grilování
Michal Vrbka, Category & Trade marketing manager firmy Groupe Bongrain.

Nakupující kromě produktů jeho firmy ještě v
„grilovacím světě“ naleznou výrobky Plzeňského Prazdroje, Vitany, Intersnacku
či La Lorraine. Tato aplikace je tedy příkladem projektu typu „cross category“.
Dochází totiž k synergickému propojení několika značek, jež zákazníkům vytvoří
přidanou hodnotu, čímž se zvýší obchodní potenciál jednotlivých brandů.

 

Jako
grilování pod pergolou

Kromě své praktičnosti zaujme celý promokoutek i
vizuálně. „Je vidět ze všech stran a díky
svému atraktivnímu provedení přitahuje pozornost zákazníka. Grafika totiž vychází
z atmosféry prostředí pergoly a za použití reálného dřeva, napodobenin žhavého
uhlí a grilovaných pochoutek inspiruje zákazníka připomenutím příjemného
zážitku k impulznímu nákupu,“
uvádí Michal Sůlovec, projektový manažer
společnosti DAGO.

Za pravdu mu dávají i reakce spokojených
zákazníků. „Již v prvním týdnu kampaně
jsme se setkali ze strany nakupujících pouze s pozitivními reakcemi. Lidé jsou
rádi, že si mohou přípravy na víkendové grilování obstarat na jednom místě.
Navíc vítají, že je inspirujeme zajímavými recepty, jež jsou také součástí
vystavení,“
dodává Sůlovec.

 

Celý koncept Českého světa grilování
navazuje na stejnojmenný loňský projekt, který díky instalacím paletových
ostrovů s grilovacími výrobky zvedl jejich prodeje. Dle měření středoevropské pobočky asociace marketingu
v místech prodeje POPAI došlo například u Sedlčanského Hermelínu na
gril k 49% až 137% nárůstu tržeb.

Kontakt

Andrej Slivka

tel.: + 420 774 570 823