Tesco Stores

Střední a malí dodavatelé budou moci více poznat potřeby a chování svých zákazníků. Po roce od zavedení věrnostního systému Clubcard Tesco nabídne i aplikaci, která analyzuje prodejní data způsobem vhodným právě pro menší dodavatele. Stejnou možnost měly doposud jen velké f rmy, které už před zavedením Clubcard obdobně pracovaly i s výstupy z pokladního systému. Firmy si budou moci vybrat ze dvou druhů aplikací. Roční aplikace s měsíční aktualizací (Shopper KPI Report) umožní dodavateli především zjistit, jak se v daném období prodávaly jeho výrobky a jak obstály ve srovnání s dalšími produkty dané kategorie. Firma bude moci vyhodnotit odezvu na své promoční akce, vliv sezónních výkyvů nebo vývoj poptávky po konkurenčních či alternativních výrobcích. Aplikace zároveň uvádí data do souvislostí tak, aby uživatel viděl příčiny daného stavu. Jednorázová aplikace (Product Health Check) s jednou půlroční aktualizací je určena pro malé dodavatele, kteří tak získají informace vždy o svém výrobku a jeho porovnání s ostatními produkty příslušné kategorie za určité období.

Zdroj: Retail Info Plus, 11/2011

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010