Soutěž POPAI STUDENT AWARD 2018 ocenila nejlepší studentské projekty komunikace v prodejních místech

967 zobrazení

V rámci dvanáctého ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD 2018 byly oceněny práce studentů, kteří soutěžili o nejlepší návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů – partnerů soutěže. V letošním ročníku soutěže studenti představili návrhy POP materiálů a také o návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně se zaměřením na POP média. Partnery POPAI STUDENT AWARD 2018 byly společnosti Budějovický Budvar,n.p. , Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. a Plzeňský Prazdroj a.s. Partnerem – dodavatelem materiálů zdarma pro soutěžící byla společnost 3A Composites – POLYCASA.

Do soutěže byl přihlášen dosud rekordní počet soutěžních prací – 74 studentských návrhů. Úspěšný projekt soutěže POPAI STUDENT AWARD dlouhodobě spolupracuje se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci

v České republice a na Slovensku a zviditelňuje práce mladých talentů, budoucích profesionálů v tomto oboru. Do letošního ročníku se zapojili studenti z těchto škol: Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy, Technická univerzita ve Zvolenu, Střední umělecká škola Ostrava, Střední škola umění a designu Brno a Střední škola vizuální tvorby Hradec Králové.

Ocenění letošního ročníku soutěže byla slavnostně předána na galavečeru POPAI DAY 2018, který proběhl 29. listopadu 2018 v Kongresovém centru TOP Hotelu Praha.

 

Zdroj a foto: POPAI CE