Rohlík.cz zaznamenal doposud nejúspěšnější Vánoce

1114 zobrazení

Největší domácí online prodejce potravin doručil během letošního předvánočního období historicky největší počet objednávek a dosáhl tak rekordního obratu. Oproti stejnému období loňského roku (od 20. – 24. prosince) se na Rohlík.cz zvýšil o 83 % a v nejexponovanější dny překonal dvojnásobek minulého roku.

Náš sklad chrlil okolo 300 tisíc kusů zboží denně, které jsme dováželi zákazníkům až domů za pár hodin od objednání, což je v takto hektickém období malý zázrak. Dostupnost naší služby během Vánoc neměla na trhu srovnání. Bylo to velice náročné, ale díky skvělé připravenosti našich lidí napříč firmou to byly pro Rohlík dosud nejúspěšnější Vánoce,“ hodnotil Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel společnosti Rohlík.cz.

Dařilo se tradičnímu i méně tradičnímu sortimentu. V posledním předvánočním týdnu se na online supermarketu prodalo například přes 10 tisíc porcí lososa a 3000 kusů kapra s velkou gramáží. Navýšení prodejů ryb oproti loňsku je celkově o 60 %.

Potvrdil se velmi výrazný zájem o exotické ryby, jako například o žraločí maso nebo kambalu,“ doplnil Rostislav Brzobohatý. „Stejně tak se velice dobře prodávalo hotové cukroví. Největší poptávka byla po rohlíčcích, prodávalo se až 100 kusů krabic denně. Vosí hnízda s 80 krabicemi denně byly na druhém místě.“

Nárůst se zaznamenal také v počtu nových zákazníků, kterých začalo na Rohlíku nakupovat o třetinu více než minulé Vánoce. Oproti dennímu průměru ve zbytku roku Rohlik.cz v předvánočním a vánočním období zaznamenal denně o 44 % víc objednávek. V nejfrekventovanějších prosincových dnech doručovali kurýři průměrně 8 tisíc objednávek denně. Rekord padl v pátek 21. prosince, kdy se rozvezlo téměř 9 tisíc objednávek.

V nejsilnějších dnech se jednalo o dvojnásobnou poptávku oproti stejným dnům v loňském roce. Moc nás to těší. Zároveň jsme si otestovali možnosti našich skladů a logistiky. Víme, že bez dalších automatizovaných procesů se dál výrazně posunout nedá a bude to jedna z našich klíčových oblastí, na kterou se zaměříme v příštím roce. V něm chceme pokračovat v nastoleném tempu růstu, aniž bychom zapomínali, proč tady jsme – abychom budovali jedinečnou službu, která umožňuje lidem lépe jíst a trávit více času se svými blízkými,“ dodal Brzobohatý.

Zdroj a foto: Rohlík.cz

RELATED ITEMS