Rádio BILLA slaví první úspěšný rok živého vysílání

Společnost BILLA oslavuje další významný milník – rok od spuštění ranní show pro své zaměstnance a 6 měsíců od spuštění živého vysílání pro zákazníky napříč všemi 225 prodejnami po celé České republice. Tento jedinečný formát si oblíbili jak vlastní zaměstnanci, tak zákazníci i dodavatelé společnosti BILLA.

Předtáčený zákaznický program s informacemi o slevách z akčních letáků doprovázel zákazníky prodejen BILLA od roku 2001 do 2018. V loňském roce však BILLA přešla na zcela jiný formát a změnila zásadně obsah svého vysílání. Nejprve zahájila vysílání živé ranní show pro své zaměstnance od 5.00 – 7.00 hodin a po 6 měsících spustila živé vysílání pro zákazníky v době od 7.00 do 21.00 hodin ve všech 225 prodejnách v Česku. BILLA se tak stala prvním tuzemským supermarketem s vlastním POS rádiem.

Zaměstnancům Billy přináší Rádio BILLA ranní show, která jim zpříjemňuje vstup na ranní směnu a informuje je o všech důležitých novinkách společnosti BILLA, ostatních prodejen řetězce, i zprávách z domova a zahraničí, sportu či aktuální předpovědi počasí. Jde o velmi oblíbený formát, což dokazuje také průzkum spokojenosti mezi zaměstnanci společnosti BILLA, ve kterém 83 % respondentů vyjádřilo celkovou spokojenost s koncepcí ranního vysílání. Z šetření vyplynulo, že posluchače nejvíc baví písničky na přání, výročí a gratulace zaměstnancům i rozhovory a živé vstupy z filiálek. Za důležité považují také novinky ze společnosti BILLA a velmi oblíbená jsou rovněž tematická rána.  

Živé vysílání pro zákazníky bylo spuštěno v září roku 2018 a je každodenně naplněno porcí skvělé hudby, zpráv z domova i ze zahraničí, sportu, předpovědí počasí, kulinářskými tipy i rozhovory s hosty a známými osobnostmi. Nechybějí ani informace o aktuálních akčních nabídkách nebo novinkách společnosti BILLA.

“BILLA byla v loňském roce nejen jedničkou v segmentu supermarketů do 1 000 m2, ale i 1. supermarketem, který investoval do spuštění vlastního rádia vysílaného živě. Svým partnerům umožnila využít jedinečného komunikačního kanálu k propagaci svých produktů, zaměstnancům zpestřila jejich pracovní prostředí a zákazníkům zprostředkovala informace v reálném čase. Dosavadní výsledky ukazují, že šlo o velmi dobrý krok, kterým BILLA upevňuje svoji pozici pro zákaznicky a zaměstnanecky smýšlející společnosti,“ uvádí Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR.

Redakce Rádia BILLA sídlí ve Vídni. O celkový chod Rádia BILLA se každý den stará desetičlenný profesionální rozhlasový tým moderátorů z České republiky, který připravuje aktuální příspěvky a vybírá hudbu pro dobrou náladu.

Zdroj a foto: REWE

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010