Příprava na školní rok může být zábava, inspiruje Albert v nové kampani

Blížící se nový školní rok si žádá novou výbavu. Sice jsou ještě prázdniny, ale proč si začátek školního roku neulehčit? Albert nyní spouští sběratelskou kampaň, která vybaví školáky odměnami. Za body z nákupu mohou zákazníci získat třeba obrázkové encyklopedie nebo batohy, ze kterých si vyberou prvňáčci, teenageři i dospělí. Věrnostní kampaň startuje 7. srpna a potrvá do 8. října.

Prázdniny se přehouply přes svou polovinu a návrat do školních lavic se blíží. Nejvyšší čas poohlédnout se po nové školní výbavě. A proč ji nevyřešit třeba rovnou během rodinného nákupu? Od první srpnové středy běží v obchodech Albert nová věrnostní kampaň, která zákazníkům přípravy na nový rok ulehčí. Školáci mohou vybírat z různých druhů aktovek, batohů a encyklopedií věnovaných například přírodě, vesmíru či vynálezům.

„Těší nás, že našim zákazníkům a jejich nejbližším přinášíme inspiraci, jak trávit čas společně, a navíc se u toho i něco zajímavého dozvědět,“ říká Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert. „Po roce opět přinášíme oblíbenou kampaň s knížkami. V již pátém pokračování Dětské knihovničky jsme si připravili encyklopedie pro děti i teenagery. Ty letos navíc doplníme i aktovkami a batohy pro menší i větší školáky, ale i pro dospělé,“ doplňuje.

Fantastická výbava pro malé objevitele

Školáci mohou vybírat ze dvou variant aktovek s obrázky či tří druhů batohů pro větší školáky. Každý z nich má navíc pouzdro i sáček na přezůvky ve stejném designu. Městský batoh v moderních odstínech jistě potěší teenagery i dospělé.

Kolekce deseti encyklopedií určená pro děti od tří do patnácti let zodpoví i ty nejzvídavější dětské otázky.

Princip kampaně je jednoduchý, tak jak jsou na něj zákazníci Alberta již zvyklí. Za každých 200 korun nákupu získají zákazníci Alberta jeden bod v podobě nálepky do sběratelské kartičky. Pokud nákup navíc zaplatí partnerskou kartou Mastercard, obdrží ještě jeden bod navíc. Dva body navíc získají zákazníci při platbě na samoobslužné pokladně. Kartičku s nasbíranými deseti body pak mohou proměnit za slevu ve výši až 82 procent na vybranou aktovku, či batoh, nebo libovolnou encyklopedii za zvýhodněnou cenu 69,90 korun.   Více informací a přehled produktů najdou zákazníci na webových stránkách kampaně.

Zdroj a foto: Ahold

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010