POS Media oznamuje partnerství se společností Omni Marketing Global

POS Media Europe s potěšením oznamuje strategické partnerství se společností Omni Marketing Global, předním poskytovatelem shopper marketingových řešení v Asii a Tichomoří. Tento asijský gigant odkoupil minoritních 47% akcií společnosti POS Media.

Spojením obou velkých hráčů na poli shopper marketingových řešení – POS Media, poskytující aktivaci značek zákazníků od roku 1998 v 8 evropských zemích a Omni Marketing Global s pobočkami v 16 zemích od roku 1993 – vytvoří atraktivní příležitosti pro značky i maloobchodní řetězce. Portfolio služeb kromě tradičních in-store medií, promo aktivit (ochutnávek a ukázky produktů) digitální řešení ještě doplní věrnostní programy a sofistikované analýzy dat.

„Akvizice podílu POS Media společností Omni Marketing Global společně s partnerskou společností VGI zalistované na burze cenných papírů, je velice strategická pro všechny zúčastněné strany. Týmy managementu obou společností si navzájem začaly vyměňovat osvědčené postupy a technologie a dále je představovat ředitelům svěřených regionů. Věříme, že spolupráce mezi týmy přinese obrovské příležitosti pro růst prodeje a zisku na evropských trzích v POS službách jak nyní, tak i v budoucnu. Touto akvizicí rozšiřujeme dosah Omni Marketing Global do 22 zemí světa. Navíc svým marketingovým partnerům a maloobchodním řetězcům nabídneme širší portfolio aktivačních služeb, založených na kreativě a nových technologiích, které jim zajistí lepší výsledky,“ říká Robert Mebruer, generální ředitel společnosti Omni Marketing Global.

POS Media, evropský lídr v retail marketingu, spojuje své síly s asijským lídrem Omni Marketing Global a začne tak působit celosvětově. Věřím, že Omni Marketing Global bude skvělým partnerem pro další růst naší firmy a umožní oběma společnostem vzájemně sdílet nové koncepty a osvědčené postupy napříč všemi zeměni, které budou velmi prospěšné pro naše partnery,“ říká Richard van het Bolscher, zakladatel a generální ředitel společnosti POS Media Group, která si ve společnosti ponechává rozhodující podíl.

O společnosti POS Media Group

POS Media Group nabízí širokou škálu produktů a služeb v oblasti reklamy, v místě prodeje maloobchodních řetězců, které jsou doplněny promo aktivitami, ochutnávkami, merchandisingem, mystery schoppingem, digitálním řešením, průzkumy trhu a komplexními poradenskými službami.

Společnost působí v šesti zemích střední a východní Evropy s pobočkami ve dvou zemích západní Evropy a udržuje dlouhodobé partnerství s předními evropskými maloobchodními řetězci včetně společností Tesco, Ahold, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro a mnoha dalšími. POS Media Group poskytuje reklamní řešení pro řadu ikonických světových značek a předních marketérů.

O společnosti Omni Marketing Global

Od roku 1993 je společnost Omni Marketing Global vedoucím strategickým a plnohodnotným partnerem v poskytování komplexních marketingových řešení zaměřených na spotřebitele, který přímo spolupracuje s předními prodejci a obchodníky v Asii a Tichomoří. Celkové teritorium, ve kterém působí, zahrnuje celkem 16 zemí. Nabízí komplexní řadu produktů a služeb, které uspokojují potřeby zákazníků v celkovém marketingovém prostředí napříč různými obchodními a průmyslovými odvětvími.

Prostřednictvím našeho portfolia podnikatelských jednotek ActMedia, DemoPower, K2 Insight, Red Basket, StoreMinder, U-Marketing a Continuity Plus nabízíme komplexní sadu marketingových služeb zákazníkům, jako jsou interaktivní senzorická reklamní média, předvádění produktů, merchandising, “data mining“ a přesné marketingové programy zaměřené na data.

 

Zdroj a foto: POS Media

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010