Pop-up koncepty – propojení zážitku z nakupování offline s online marketingem

Současné pop-up koncepty se staly důležitým marketingovým nástrojem. Jsou ideální platformou pro propojení zážitku z nakupování offline s online marketingem. Jako místa určená pro nejrůznější akce slouží značce k tomu, aby zaktivovala danou komunitu a nabídla jí zážitky, které pak budou sdíleny na sociálních sítích.

Náhlé zjevení internetového giganta v reálném světě londýnského centra bylo jen krátké – Amazon si koncem října, po premiéře v New Yorku, otevřel poprvé v Evropě pop-up-store zaměřený na módu. Na ploše 300 mchtěl tento internetový hráč dokázat, že je kompetentní i v oblasti módy. Kromě vlastních značek zde prezentoval i známé módní značky jako Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Filippa K. a Levi’s.

Avšak důležitější než samotný sortiment byly střídající se akce počínaje hodinami jógy přes kosmetické večírky až po „dýdžejská“ vystoupení, každý den se zákazníkům nabízelo něco jiného. Nakupovat nebo objednávat si mohl ale jen ten, kdo si stáhl Amazon Prime-App. V Baker Street ale nešlo jen o nákup a prodej. Tento pop-up-store nebyl nic jiného než trojdimenzionální marketingová kampaň, v rámci které chtěli Američané ukázat svou image v oblasti módy.

Tím Američané jdou po proudu trendu. Stále více značek sází otevřením pop-up obchodů na souznění tří prvků, a to překvapení, inspirace a zážitku. U internetových obchodníků se navíc přidává i ten aspekt, že oni a jejich sortiment jsou pro zákazníky poprvé fyzicky hmatatelné. Vystupují z anonymity internetu. V kombinaci s jedinečnou inscenací nabízející spoustu zážitků lze dosáhnout toho, že se značka se svou image nově ukotví v myslích zákazníků.

Celý text článku, který byl zveřejněn v odborném časopise Brands & Stories 1/2019, najdete zde

Zdroj a foto: POPAI CE, Brands & Stories

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010