Po roce se do obchodů Albert opět vracejí oblíbené dětské knížky

Díky velkému zájmu zákazníků se i letos do obchodů Albert vrací večerníčkové příběhy. Albert se spojil s nakladatelstvím Albatros a v letošní sběratelské kampani bude nabízet osm zcela nových knížek s příběhy populárních postaviček. Kampaň navazuje na úspěšnou „Dětskou knihovničku“ a probíhá  od 17. srpna až do 27. září ve všech obchodech Albert.

Čtení je mimo zábavy také i způsob osobního rozvoje dětí. Má totiž pozitivní vliv na fantazii, rozvíjí mozek a napomáhá dětem k soustředění. Blahodárný vliv má samozřejmě i na slovní zásobu, schopnost vyjadřování a intelekt. Především z tohoto důvodu je třeba lásku k četbě pěstovat od malička. Dítě by tedy mělo číst pohádky společně s rodičem i v době, kdy se samo začne učit číst. Právě proto obchodní řetězec Albert spustil novou sběratelskou kampaň, díky které si děti budou moci přečíst příběhy postaviček z těch nejoblíbenějších večerníčků.

„Společně trávený čas u čtení a vyprávění se může stát každodenním rituálem, který dětem přináší pocit štěstí a bezpečí. Je proto opravdu důležité, aby rodiče dětem předčítali od nejútlejšího věku a v předčítání pokračovali i poté, co se dítě samo stane čtenářem,“ říká dětská psycholožka doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D. a pokračuje: „Pro začínajícího čtenáře jsou pak velmi důležité knížky s příběhy, které zná z raného dětství a navazuje v nových příbězích již na něco důvěrně známého,“ doplňuje.

Do nové kampaně jsou zařazeny následujících osm knížek:

Káťa a Škubánek, Cipísek, motýl Emanuel, hajný Robátko, Křemílek a Vochomůrka, Štaflík a Špagetka, koťata či postavičky z Pohádek z Větrné Lhoty.

Všechny knihy byly ve spolupráci s nakladatelstvím Albatros vytištěny exkluzivně pouze pro účely kampaně a budou k dostání výhradně v obchodech Albert.

 Vizual-Albatros

„Loňská kampaň Dětská knihovnička se setkala s nečekaným zájmem zákazníků, a my jsme se rozhodli vyjít jim vstříc také letos. Výsledkem je osm nových knížek, s nimiž bude pro děti čtení zábavnou formou, jak se seznámit s příběhy jejich oblíbených postaviček. Se začátkem školního roku se knížky navíc můžou stát skvělým pomocníkem při výuce čtení,“ říká Barbora Vanko, mluvčí obchodního řetězce Albert.

Za každých 200 korun nákupu nebo zakoupení partnerského produktu zákazník obdrží jeden bod. Ten si nalepí na speciální kartičku dostupnou ve všech prodejnách Albert.

Za každých deset bodů si pak vybere jednu z osmi nových knížek s večerníčkovými příběhy.

Knížky lze získat až do 27. září či do vyprodání zásob v jednotlivých prodejnách.

Více informací o této akci naleznete zde.

 

Zdroj a foto: Ahold

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010