Plyšová partička chluptuberů se představuje v BILLE

Po letních tropický vedrech míří do BILLY mrazivá vlna plná zábavy. Chlupatá partička chluptuberů v čele s Frendíkem a jeho parťáky Tůčou, Sobkou Snobkou a Jokym, se zákazníkům představuje v rámci nové věrnostní kampaně a čeká na své nové majitele v prodejnách BILLA. Partičku doplňuje limitovaná edice hravých maximoulí, které bude možné až do vyprodání zásob vyměnit za nasbírané BILLA Bonus body.

Zábavní chlupáči, kteří jsou na sociálních sítích jako doma, budou zákazníky BILLA provázet při jejich nákupech od dnešního dne až do 18. prosince. Kromě toho, že s nimi děti zažijí spoustu zábavných chvil, v mnoha dětských pokojích získají zcela jistě své nepostradatelné místo. Snadným rozepnutím suchého zipu se z nich stane měkoučký polštářek, se kterým budou spokojeně usínat.

Chluptubery z iglú bude možné získat opět za nasbírané samolepky. Zákazníci za každý nákup v hodnotě nad 250 Kč získají jednu nálepku s Frendíkem, kterou nalepí na sbírací kartu. Čím více nálepek posbírají, tím nižší částku za vybraného plyšáka zaplatí. Doplatek za 30 nasbíraných nálepek činí 49,90 Kč, za 15 nálepek pak 199,90 Kč. Hračky budou k vyzvednutí na prodejnách do 18. prosince nebo do vyprodání zásob. Limitovaná edice maxikoulí v podobě tučňáka, medvěda a soba bude možné si směnit za 2000 BILLA Bonus bodů a doplatek 399 Kč.

 Reklamní spot k nové kampani vznikal ve spolupráci s agenturou McCann Prague.

 

Zdroj a foto: REWE

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010