Pivovar Svijany uvádí na trh nové multipacky

Pivovar Svijany uvádí na trh nová balení lahvového piva. Zatímco „sedmipack“ je v nabídce pivovaru úplnou novinkou, v případě šestipacku se jedná o změnu složení a designu již oblíbeného balení. Nabídku aktuálně doplňuje velikonoční multipack Svijanského Mázu. 

Nové sedmipacky obsahují výběr sedmi tradičních nepasterizovaných svijanských piv. Od oblíbených šestipacků, které jsou v prodeji již více než deset let, se liší tím, že v balení chybí originální pivní sklenice, která byla nahrazena vlajkovou lodí pivovaru, prémiovým ležákem „450“.

Sedmipack dále obsahuje půllitrové lahve Svijanské Desítky, nejprodávanějšího svijanského piva Svijanský Máz 11 %, za studena dochmelovaného ležáku Svijanský Rytíř 12 %, tmavého speciálu Svijanská Kněžna 13 % a svátečního ležáku Svijanský Kníže 13 %. Jako sedmé pivo ochutnávkový set doplňuje nejsilnější speciál z produkce pivovaru – Baron 15 %. Praktický kartonový obal chrání lahve před poškozením a usnadňuje přepravu a přenášení.

Ručně balené šestipacky v různorodé grafické úpravě si v minulosti oblíbili milovníci značky Svijany, kteří chtějí mít v zásobě pivo pro různé příležitosti, nebo kteří chtějí sadou oblíbených svijanských piv někoho obdarovat. Kupují je také znalci, kteří rádi ochutnávají nová piva a porovnávají je jak mezi sebou, tak s kolekcemi piv z jiných pivovarů. V neposlední řadě jsou populární také u sběratelů pivních sklenic a těch, kdo rádi pijí pivo z originální sklenice. Pro letošní rok připravil pivovar Svijany nový design jejich obalu a novou variantu pivní sklenice – třetinku s erbem pivovaru, která je součástí balení. Zároveň se také změnilo složení multipacku: Svijanskou Desítku v něm nahradil prémiový ležák „450“.

Šestipacky jsou k dostání například v prodejní síti řetězců Tesco nebo Globus.

Poptávka po balení tohoto typu se průběžně zvyšuje. Loni jsme prodali téměř 16,5 tisíce kusů šestipacků a očekáváme další růst i v letošním roce. Pevně věříme, že podobnou oblibu získají i nové sedmipacky,“ řekl k tomu Petr Menšík, sládek Pivovaru Svijany.

 

Aktuální sezónní multipack s velikonočním designem obsahuje nejen 8 x 0,5 l světlého ležáku Svijanský Máz, ale i velikonoční nálepky na vajíčka. Velikonoční multipacky budou k dostání například v řetězcích Ahold, Billa, Globus, Tesco a Makro. Speciální velikonoční nálepky dostanou zákazníci před Velikonocemi zdarma také ke každé objednávce na e-shopu pivovaru. Aktuální sezonní nabídku svijanského pivovaru uzavírá speciální velikonoční edice oblíbeného dvoulitrového balení piva – Plechovek pro chlapy, která bude k dostání nejen na e-shopu pivovaru, ale například i v akční nabídce prodejen Billa.

 

Zdroj a foto: Pivovar Svijany

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010