Pátý SHOPPER MARKETING BREAKFAST bude v kancelářích roku a s výjimečnou gastronomií

Portál Mistoprodeje.cz pořádá 23. ledna 2019 páté setkání retailových odborníků -Shopper Marketing Breakfast. I tentokrát se budeme věnovat aktuálním novinkám z oboru POS i zkušenostem hostů nasbíraných v minulosti.

Pozor – snídaně proběhne na novém místě – v kancelářích roku 2017 (vítěz v sekci marketing media) v Karlíně! Hlavním partnerem a hostitelem našeho pátého setkání je totiž česká skupina firem CZECH PROMOTION Milana Drozena (otec Alzáka 🙂 ) a jeho společníků. Firma disponuje kompletní sadou ATL komunikačních nástrojů (TV, rozhlas, tisk, on-line atd.) a pomáhá s marketingem a komunikací cca stovce firem, jako je Alza, AVAST, Hudysport nebo ORESI. Akce se bude konat ve středu 23.1.2019 od 9 hodin na adrese Thámova 289/13, 186 00 Praha 8, pár kroků od stanice metra Křižíkova.

Druhým partnerem snídaně je společnost ADASTRA mezinárodní kon­zultační společ­nost, která dodává ře­šení v oblasti Internetu věcí (IoT), Big Dat, umělou inteligenci nebo vývoj mobilních aplikací.

Catering zajistí restaurace Portfolio – místo, které spojuje dokonalou chuť a krásu restaurace, kde najdete nádherné prvky od předních českých výrobců, jako jsou Brokis od Lucie Koldové, SITUS nebo Hanák.

I tentokrát se setkáme s velmi zajímavými hosty. Můžeme se těšit na pestrou diskusi s následujícími řečníky:

  • Rudolf Matějka – ex GM lékáren BENU – promluví o svých zkušenostech s POS v síti lékáren, která má dnes už více než 200 poboček,
  • Ondřej Karmazín z výzkumné a analytické agentury NIELSEN přijde s případovou studií – letošní měření dopadu sekundárního vystavení na prodejní výsledky produktu,
  • Lenka Nováková šéfka divize „internet věcí“ konzultační firmy ADASTRA ČR představí možnosti využití smartphonů v místě prodeje.

Akci bude moderovat Jiří BERAN, vedoucí týmu portálu Mistoprodeje.cz.

Děkujeme moc za projevený velký zájem, již je kapacita akce naplněna.

O akci Shopper Marketing Breakfast

Shopper Marketing Breakfast je setkání retailových odborníků, kterou čtvrtletně od října 2017 pořádá portál Mistoprodeje.cz. Významní odborníci ve svých prezentacích informují o novinkách v oboru, případových studiích a o retailových trendech ve světě a v České republice. Každá akce končí neformálním snídaňových networkingem.

O in-store portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními podporujícími partnery tohoto portálu jsou společnosti Dago (největší POP komunikační agentura v ČR s vlastní výrobou založená v roce 1993) a Jansen Display (lídr trhu v oblasti reklamních a vizuálních poutačů). Partnery jsou HL Display (nadnárodní dodavatel chytrého vybavení prodejen) a G.N.P. – paketo.one (dodavatel inovativních obalů a POS nástrojů z papíru). Spolupracující organizace jsou asociace POPAI CE, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, OMGResearch a POS Media.

Zdroj a foto: redakce

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010