Nové retailové obchody Sephora nyní využívají YouTube

V nových amerických in-store prodejnách Sephora může zákazník při nákupu využít i výuková videa umístěná na serveru YouTube. Video návody, které dříve mohl zákazník zhlédnout na svém mobilním telefonu nebo tabletu, nyní nalezne i v kamenných obchodech, čímž se začíná stírat rozdíly v online a reálným nakupováním.

Například v prodejně v San Francisku, instalovala společnost do prodejny místa, které nazvala „Beauty Workshop“. Na nich pak může najednou až 12 zákazníků, či spíše zákaznic, sledovat video tutoriály, mohou si vzít konzultaci se členem prodejního týmu nebo i sdílet své postřehy přes tyto místa online. Tato speciální designová prodejní místa se stala prakticky středobodem prodejny.

Workshop na těchto prodejních místech pomáhá obohatit zákaznicím zážitek a umožní jim „ochutnat“ samotný produkt. Pro společnost Sephora je to prostor, ve kterém může převést digitální svět do samotné kamenné prodejny, což umožňuje zvýšení obratu prodejny a také její výnosnost. Calvin McDonald, prezident a CEO společnosti Sephora, uvádí, že například konturování tváře se stalo na těchto místech u zákaznic skoro posedlostí. Zákaznice navíc velmi oceňují odbornost i přítomných pracovníků prodejny, kteří jim zde s výběrem produktů pomáhají.

New Retail Stores - 2

New Retail Stores - 3

Ženy, které na těchto místech sedí, mohou sledovat videa o správném způsobu konturování, který doposud samy neznaly,“ říká McDonald. Společnost Sephora, aby mohla co nejlépe vytvořit tato výuková videa, sledovala sociální média pro zjištění, jaké kontury jsou u lidí oblíbené a o která se nejvíce zajímají. McDonald k tomu dodává: „Toto jsou místa, kde Sephora přichází do hry. Když zákaznice vzděláme a předvedeme jim i líčení v praxi, velmi zřetelně se to promítá nejen do jejich prodejného zážitku, ale také do samotného nákupu.“

Zdroj: arraymarketing.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010