Obchodní Centrum Chodov vydává první číslo svého časopisu Unexpected Magazine

První číslo lifestylového čtvrtletníku Obchodního Centra Chodov Unexpected Magazine v tištěné podobě, obsahuje na 64 stránkách inspirativní články z oblasti módy, designu, jídla, cestování, ale také příběhy zajímavých lidí. 

Magazin - 1

Hvězdou prvního vydání je modelka Simona Krainová, která si s reportéry magazánu povídala nejen o své práci, ale také o tom, jak se se svými syny chystá na Vánoce. Manželé Jirka a Marika Kučovi, kteří píší blog Kitchen Story, pro čtenáře u sebe doma připravili lahodný punč a výborné pohoštění. V magazínu najdou čtenáři také tipy stylistek, jak se obléct do zimy, či jak si vyzdobit byt na svátky. Prohlédnout si mohou i vizualizace nové přístavby Centra Chodov a přečíst si, co všechno v ní najdou.

Nechceme vytvářet komerční leták, ale plnohodnotný lifestylový magazín, který si čtenáři a čtenářky rádi přečtou třeba u kávy. Tvoříme původní obsah, který je zčásti citlivě propojen s tématy týkajícími se obchodů z nákupního centra. Velký důraz klademe i na estetiku vizuálního zpracování, které se nese v minimalistickém duchu,“ říká šéfredaktorka Aneta Štefánková, bývalá redaktorka víkendového magazínu Hospodářských novin ego!

Využíváme příležitostí, které vidíme v nových dobře cílených, lifestylově laděných a obsahově vydatných formátech, které nám umožňují efektivně a čtivě komunikovat rozmanitou nabídku obchodů, služeb a volnočasových aktivit. Řadu dalších novinek připravujeme pro naše návštěvníky zejména na příští rok v souvislosti s významným rozšířením Centra Chodov a jeho nabídky. Obsahově zaměřené komunikační kanály budeme nadále rozvíjet, a to zejména v duchu naší kampaně Unexpected Shopping, tedy vždy originálně a jinak, než byste od obchodního centra čekali,“ popisuje marketingová manažerka Centra Chodov Petra Valentová.

 

Zdroj: Centrum Chodov, mano.cz

Foto: Centrum Chodov

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010