V nové kampani se Kaufland představuje jako partner pro vánoční nákupy

Vánoční kampaň řetězce odstartovala 8. listopadu odvysíláním televizního spotu a sponzoringem vybraných pořadů, které doplnila komunikace v rádiu, prospektech a na billboardech. Pro své zákazníky si Kaufland připravil také mnoho doprovodných aktivit.

Kaufland spustil vánoční kampaň, jejíž hlavním sdělením je, že zákazníci v prodejnách řetězce naleznou vše, co potřebují pro své vánoční nákupy. A to konkrétně od surovin pro přípravu sváteční tabule a vánočního cukroví až po dekorace, dárky a silvestrovskou pyrotechniku. Letošním hitem jsou retro vinylové LP desky od českých i zahraničních interpretů, jakými jsou například skupina Queen, Nirvana, zpěvačka Amy Winehouse, nebo český hudebník Petr Hapka a skupina Lucie.

Protagonisty série vánočních televizních reklam jsou ambasadoři řetězce Lucie Křížková, Zdeněk Pohlreich a Dalibor Duffek. Diváci se mohou těšit na jejich vánoční příběhy, které jim zpříjemní čas před koncem roku. Lokální spoty jsou doplněny mezinárodní kampaní, ve které figuruje postava Santa Clause. Ta se mimo jiné objeví i ve formě vánočního loga na výrobcích, nákupních taškách a účtenkách Kauflandu. Netradiční myšlenkou společnosti je, že Santa Claus má stejné starosti a úkoly jako každý z nás. Přemýšlí, čím potěší své blízké a kde na poslední chvíli sežene kvalitní a chutné sváteční jídlo. Nechává diváky nahlédnout i do svého soukromí v kruhu nejbližších.

Reklama pochází z dílny uznávaného režisérského dua Los Perez, kteří ve svých dílech s oblibou mixují humor s překračováním zavedených pravidel,“ doplňuje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.

Pro zákazníky je připravena i originální mobilní aplikace s názvem „Santa Yourself“, skrze kterou vyzývá, aby se stali Santa Clausem. Jde o interaktivní aplikaci s vánočními motivy pro celou rodinu. Aplikace bude ke stažení pro Android i iOS. Od 24. listopadu bude zahájen prodej vánočních stromků, který během prosince doplní nabídka živých kaprů. Pro své zákazníky si Kaufland připravil mnoho dalších doprovodných aktivit, jejichž součástí bude i soutěž na webu ve formě adventního kalendáře.

 

Vánoční sbírka na všech prodejnách

Od pondělí 26. listopadu do neděle 9. prosince se mohou zákazníci zapojit do vánoční sbírky. Nákupem jmenovek na dárky, které budou dostupné na pokladnách a informacích, přispějí na dobrou věc. Výtěžek z prodeje bude využit na nákup rehabilitačně sportovních trenažerů pro spinální jednotky, neziskové organizace a konkrétní lidi s handicapem napříč celou republikou. Tento charitativní projekt je realizován za pomoci organizace Cesta za snem.

 

Zdroj a foto: Kaufland Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010