Nestlé získalo zlaté a bronzové ocenění v BpS TOP Odpovědná firma

Ceny BpS TOP Odpovědná firma jsou nezávislým ratingem velkých i malých firem v oblasti udržitelného podnikání. Společnost Nestlé si ze slavnostního vyhlášení letošního patnáctého ročníku odnesla hned dvě významná ocenění.  První v kategorii TOP Odpovědná velká firma, kde získala zlatý certifikát. Bronzovou příčku pak obsadila v žebříčku TOP Odpovědných firem v oblasti životního prostředí. Odborná porota ocenila celkový strategický přístup společnosti k odpovědnému podnikání. Do nezávislé platformy BpS TOP Odpovědná firma roku 2018 se přihlásilo celkem 75 firem s více než stovkou projektů.

„Patříme mezi největší firmy na trhu a to sebou přináší i velkou míru odpovědnosti. S každým naším projektem se snažíme ukázat, že jsme si toho plně vědomi. Ocenění v takto nabité soutěži je pro nás znamením, že naše snahy mají smysl a motivují nás v tomto úsilí pokračovat. Obzvláště si vážíme certifikátu za náš projekt Soutěž pro vodu, který se primárně zabývá řešením pro lepší hospodaření s vodou,“ říká Martina Šilhánová, manažerka CSR Nestlé Česko a Slovensko.

Podnikání společnosti Nestlé se celosvětově řídí konceptem tzv. vytváření sdílené hodnoty (Creating Shared Value), který prezentuje její základní přístup ke společenské odpovědnosti. Koncept vychází z myšlenky, že pro dlouhodobou úspěšnost podnikání je nezbytné, aby přinášelo hodnotu nejen vlastním akcionářům, ale také společnosti, ve které působí.

Bronzový certifikát v kategorii TOP odpovědných firem v oblasti životního prostředí si odnesl projekt Soutěž pro vodu. Ten každoročně vyhlašuje Nadace Partnerství pod záštitou Ministra životního prostředí ČR za finanční podpory Státního fondu životního prostředí ČR a společnosti Nestlé. Cílem soutěže je najít vhodné řešení pro reálné situace v oblasti hospodaření s vodou. Pořadatelé vždy vyberou reálné situace, které nabízejí k řešení. Do soutěže se mohou přihlásit studenti a mladí profesionálové do 30 let. 

„Hospodaření s vodou je pro nás prioritním tématem. Kromě toho, že jsme již v minulosti výrazně snížili její spotřebu v našich závodech, se dále snažíme i podporovat projekty, které do této problematiky zapojují širokou veřejnost. Prostřednictvím Soutěže pro vodu cílíme na mladé, kterým dáváme možnost uplatnit svou kreativitu a získat cenné zkušenosti s vývojem projektu,“ doplňuje Martina Šilhánová.

Zdroj : Nestlé Česko a Slovensko

Foto: Byznys pro společnost

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010