Nepřehlédnutelný Haspro POE Display Range od britského Displayplanu

Britská agentura Displayplan vytvořila pro výrobce dětských cukrovinek Hasbro poutavou škálu různých POE (Point of Emotion) displejů, které již svým nasazením v prodejně získávají pozornost nejen malých návštěvníků. Tyto interaktivní displeje přenášení také plno emocí a zážitků.

Hasbro POE - 3

Hasbro POE - 2

Hasbro POE - 5

Hasbro POE - 6

Skvělým nápadem bylo propojení jednotlivých displejů nejen s umístěnými výrobky, ale také s interaktivními vitrínami a obrazovkami. A to vše v poutavé a hravé podobě, navíc ve výšce dětských očí.

Hasbro POE - 4

Haspro - strilecka

 

Specifikace celé kampaně:

Zadavatel reklamy:         Haspro

Klient:                                   Haspro

Produkt:                               dětské cukrovinky

Kreativní agentura:        Displayplan, UK

POS nosič:                           POE display, interaktivní vitríny, obrazovky

Datum kampaně:             2016

 

  •             6 značkových sad Hasbro
  •     8 070 značkových uliček
  •      1 575 obchodů
  •           93 maloobchodníků
  •           22 zemí
  • 885 370 vyrobených dílů
  •      8 275 člověkohodin při celé instalaci
  •              9 měsíců na výrobu a celou instalaci

 

Zdroj a foto: displayplan.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010