Nejúspěšnější elektro prodejny

Podle celorepublikového výzkumu Elektro 2012 provedeného agenturou INCOMA GfK se v posledním roce pozice řetězců výrazně mění. Zejména se to týká „velké trojky“ kamenných řetězců specializovaných na elektroniku. Nejvíce si čeští zákazníci oblíbili Datart a Electro World.
ElectroWorld má nejvyšší návštěvnost (69 % oslovených respondentů odpovědělo, že jej navštívilo, druhý Datart má 66 %). Datart zas pro změnu těsně vede před Electro Worldem jako nákupní místo (44 % oslovených v něm nakoupilo – v Electro Worldu 42 %). S větším odstupem následují OKAY, Euronics a Planeo. Velmi dobré hodnocení cen i sortimentu získal internetový obchod Alza.cz. Electro World a Datart získávají zákazníky zejména dobrým hodnocením sortimentu, ale i dobrým hodnocením cen. Při nákupech elektroniky je pro stále náročnějšího českého zákazníka důležitá nejen cena a výběr, ale také příjemné a inspirující prostředí prodejny.

Pramen: INCOMA GfK

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010