Mediální agentura Optimedia se přejmenovala na Blue 449

Mediální agentura Optimedia, spadající do komunikační skupiny Publicis One, se v červnu přejmenovala na Blue 449. Tato skutečnost se týká všech trhů, na kterých agentura působí, včetně České republiky.

Agentura Optimedia I Blue 449 vznikla v březnu 2016 jako open source značka skupiny Publicis One. Tehdy došlo ke sloučení značky Optimedia a vznikající agentury Blue 449.  Agentura Blue 449 je aktivní na všech klíčových trzích a do konce roku 2017 má v úmyslu založit další pobočky v zemích, jako je Singapur, Mexiko, Tchaj-wan či Bulharsko. Tím se zvýší její působení v regionech EMEA, APAC a Ameriky. V České republice pod agenturou Blue 449 zůstávají všichni současní klienti agentury Optimedia, mezi něž patří např. Nestlé, Sanofi, SCA, Baťa, Globus, Zaplo, Puma nebo Electrolux.

Blue 449 nám v České republice pomůže posunout a inovovat naše produkty, lépe analyzovat a plánovat obchodní aktivity našich klientů, abychom dostáli svému heslu, že neustále usilujeme o zlepšení našich služeb a pokračujeme v implementaci nových postupů a inovací v oblasti nejen mediálního plánování, ale i zpracování dat a kreativity,“ říká Dana Staňková, ředitelka pražské pobočky agentury Blue 449.

„Sloučením značek Blue 449 a Optimedia vznikne agentura, která respektuje naši globální filozofii open source. Příležitost uvádět na trh nové pracovní postupy a inovace a rozvíjet tak řešení v rámci open source filozofie je pro nás velmi motivující. Mám velkou radost z toho, že se nám velmi rychle daří zavádět značku Blue 449 po celém světě,“ říká Andras Vigh, global brand president agentury Blue 449.

 

Zdroj: Blue 449

Foto: adage.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010