Mattoni uvedla na trh novou příchuť ochucené minerální vody Cedrata

Mattoni rozšířila své portfolio ochucených minerálních vod o novou příchuť Cedrata. Po citronu, pomeranči, grapefruitu a pomelu tak přichází na trh s další citrusovou příchutí. Ochucená minerální voda Mattoni se dosud prodávala v 11 ovocných příchutích v perlivé variantě a 5 v neperlivé, přičemž citrusové příchutě patří mezi spotřebiteli k nejoblíbenějším.

Inspirace pro tuto příchuť vzešla z Itálie, kde se Cedrata, italský citrusový nealkoholický nápoj, již několik desetiletí těší velké popularitě. Pojmenování cedrata je odvozeno od citrusu pocházejícího z Blízkého východu, jehož plody se využívají nejen v potravinářství, ale také v kosmetice nebo k léčebným účelům. Cedro (česky cedrát) je také tradiční součástí italského ovocnářství.
Mattoni Cedrata provází v květnu krátký produktový spot, který si klade za cíl rozšířit povědomí o této novince. Kreativy se ujala agentura Arnold Milano a o režii spotu se postaral Roman Valenta.
Citrusové příchutě jsou mezi českými spotřebiteli ochucených minerálních vod dlouhodobě nejlépe hodnoceny. Ti však zároveň rádi zkouší i novinky, a proto Mattoni rozšiřuje své portfolio o tuto unikátní citrusovou příchuť inspirovanou Itálií.
Mattoni Cedrata perlivá se prodává v lahvích o objemu 1,5l. Doporučená maloobchodní cena je 16,90 Kč/1,5l. V restauračních zařízení bude Mattoni Cedrata dostupná také ve skleněných lahvích o objemu 0,33l.

 

Zdroj a foto: Karlovarské minerální vody

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010