Mattoni se na léto rozroste o limitovanou příchuť Mattoni Meloun

Minerální voda Mattoni rozšířila své portfolio o limitovanou edici Mattoni Meloun perlivá, která tak během léta doplní 12 ovocných příchutí Mattoni perlivých a 5 neperlivých.

Novinku Mattoni meloun doprovází od 16. července do 15. srpna 2018 také hravá kampaň prostřednictvím televizních spotů, online podpory a na sociálních sítích. Kreativní koncept kampaně navrhla agentura Symbio.

Spolu s klientem jsme hledali insigt, který je s melounem neodmyslitelně spojený. Napadlo nás proto rozehrát scénu ťukání na meloun, která je pro většinu lidí důvěrně známá,“ přibližuje Account Managerka Symbia Veronika Vimmerová. Režie reklamních spotů se zhostil režisér Petr Velek, který stál také za režií spotu k úspěšné loňské limitce Mattoni Spritz. Komunikaci na sociálních sítích připraví digitální agentura Peppermint. Limitovanou edici bude doprovázet také velká kampaň na čerpacích stanicích.

Limitovaná edice Mattoni Meloun je v prodeji v lahvích o objemu 1,5 l s doporučenou maloobchodní cenou 16,90 Kč/1,5l.

 

Reklamní spot:

 

Zdroj a foto: Karlovarské minerální vody

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010