MAKRO díky novému konceptu letáků ušetří až 1 750 tun papíru

Udržitelnost přírodních zdrojů a ekologická výroba jsou již dlouhou dobu prioritami velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR, k ekologicky vyráběným nákupním taškám na pokladnách přibyde nový koncept letáků. Díky částečné digitalizaci společnost v letošním roce ušetří až 1 750 tun papíru a vytiskne o 45 % méně tištěných letáků.

MAKRO pokračuje v boji za ochranu přírody a životního prostředí. Letos společnost slaví již desetileté výročí spolupráce s Nadací Partnerství, se kterou v roce 2009 zahájila projekt Stromy místo letáků. Za každého zákazníka, který se přihlásí k odběru elektronických letáků, věnuje již deset let MAKRO částku 20 Kč na výsadbu stromů v České republice. Za dobu této spolupráce bylo rozděleno více než 1,5 milionu korun a vysázeno 3 200 stromů a keřů. Do těchto komunitních projektů se zapojilo 3 160 dobrovolníků.

Nyní MAKRO přichází s radikálním snížením letáků papírové výroby, čímž pomůže koncept výsadby stromů ještě více zefektivnit. „V letošním roce plánujeme vytisknout přes 20 milionů letáků, což je o 45 % méně než vloni. Jenom díky tomuto kroku se nám podaří ušetřit 1 750 tun papíru,“ komentuje Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO. Společnost chce dosáhnout úbytku papírové spotřeby především díky částečné digitalizaci tištěných sdělení.

Přehlednější a modernější vzhled

Přerod v letošním roce nastane nejenom v kvantitě, ale i v kvalitě produkovaných reklamních materiálů. Podoba nových letáků bude čistší, modernější a jednolitá. „Změna vizuálu a obsahu vychází především ze zpětné vazby zákazníků. Nabídka je vytvářena a nabízena přímo na míru podle individuálních potřeb, čímž rovněž ušetříme zdroje papíru,“ uvádí Lenka Hanáčková, manažerka trade marketingu.

Tak například živnostníci ze segmentu HoReCa najdou ve svém letáku především sezónní a čerstvé produkty, zatímco leták pro zákazníky z maloobchodu je navržen tak, aby v něm lidé rychle našli ověřené produkty včetně jejich ceny. Kromě nové podoby letáků MAKRO také sníží ekologickou zátěž. Tohoto cíle chce dosáhnout nejen částečnou digitalizací, snížením počtu stran a celkového objemu tisku papírových letáků, ale také kompletním přechodem na elektronickou formu tematických letáků jako např. Víno a sýry nebo omezením vydávání sezónních nabídek v tištěné podobě a jejich přechod na digitální verze, jednoduše dostupné na webu

Zdroj a foto: MAKRO Cash & Carry

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010