V lednu proběhne v pražském hotelu Clarion unikátní trénink: Efektivní kombinace ATL a POS

308 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz připravil na 16. ledna příštího roku v pražském hotelu Clarion interaktivní trénink jednoho z nejzkušenějších mediálních odborníků, Petra Majerika. Tématem je efektivní zapojení POS do mediálního plánu. Jde o první trénink s tímto obsahem v ČR.

Tento trénink je určen zadavatelům – pracovníkům marketingových oddělení maloobchodních řetězců a FMCG firem, brand manažerům, pracovníkům POS agentur a výrobcům POS materiálů.

Obsah tréninku lze rozdělit do pěti oblastí:

  1. Vymezení základních mediálních termínů (GRP´s, Net reach, Frekvence, Afinita, CPT,…) – jejich definice, vzájemné vztahy a výpočty. Účastníci se dozvědí, je správně využít pro vytvoření efektivní komunikace.
  2. Strategické plánování médií z různých úhlů pohledu: očima klienta (řetězce, FMCG,…), mediální agentury i POS agentury. Následně trénink představí zadání kampaně a její nosnou myšlenku. Účastníci se také dozví, na co je kladen důraz při výběru jednotlivých mediatypů, tak aby se mohlo z POS vytěžit maximum.
  3. Detailní plánování médií – účastníci se dozví, jaká kritéria slouží k výběru konkrétních mediatypů a k umístění reklamy (výhody a limity POS vs. POP).
  4. Specifická role POS v komunikačním mixu – v tomto bodě bude probíhat skupinová práce všech účastníků.
  5. Rozbor konkrétních příkladů kampaní – lektor v tomto bodě předá informace a poučení ze své dlouhodobé praxe s kampaněmi.

V odpolední části programu vystoupí jako host Milan Drozen, ředitel reklamní agentury CZECH PROMOTION a otec Alzáka, maskota společnosti Alza.cz.

Členové asociace POPAI CE mají na tuto akci 10% slevu! 

Více informací o tomto tréninku včetně přihlášky získáte zde.

 

Zdroj a foto: redakce