Kde se nejvíce nakupuje

Zatímco Tesco a C&A jsou na předních příčkách
návštěvnosti i popularity dlouhodobě, Deichmann předhonil konkurenční řetězec
Baťa a vede žebříček nejnavštěvovanějších prodejen: v posledních 12 měsících tu
nakupovalo 73% českých domácností. Celkem 6 řetězců se dostalo na hodnotu 60% a
více nakupujících. Nejvyšší přírůstek zákazníků zaznamenalo Sportisimo.

Výrazným fenoménem současné doby jsou slevy. Z
reprezentativního výzkumu Fashion 2014 od společnosti INCOMA Gfk, kterého se
zúčastnilo 1000 domácností, vyplývá, že téměř dvě třetiny výdajů za odívání a
obuv připadají na nákupy ve slevách a výprodejích.

Cena je klíčovým faktorem pro výběr prodejny zejména při
nákupu každodenního oblečení, a dětského zboží. Naopak při nákupu obuvi a
sportovního oblečení věnujeme zvýšenou pozornost kvalitě. Vzhledu oblečení
věnujeme největší pozornost při nákupu formálních oděvů, padnoucí střihy jsou
nejdůležitější při nákupu prádla.

Pokud jde o styl oblékání, běžné každodenní oblečení (džíny,
trika, mikiny) je pro více než polovinu dotázaných nejčastějším oblečením do
práce a školy. Jedna třetina lidí nosí slušné, ale ne formální oblečení (sukně,
halenky, košile). Formální oblečení je hlavním pracovním oděvem jen pro 2%
lidí.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010