Kaufland pokračuje v modernizaci a láká na spoustu novinek

Moderní masový pult, oddělení bezlepkových, bezlaktózových a bio výrobků, digitální informační obrazovky, přehledný orientační systém i zóna se samoobslužnými pokladnami. To vše a spousta dalších novinek je součástí modernizované prodejny obchodního řetězce Kaufland v pražské Podbabě, která se zákazníkům v nové podobě představila ve středu 10. července. 

„Našim zákazníkům i zaměstnancům chceme vytvořit co nejpohodlnější nákupní i pracovní prostředí a věříme, že nový koncept prodejny ocení,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

Zákazníci se vedle moderního interiéru mohou těšit také na spoustu inovací, které jim nákup zjednoduší. Jednou z nich je například tzv. digital signage – venkovní i vnitřní digitální obrazovky nepřetržitě informující o sortimentu a aktuálních akčních nabídkách. Orientaci v prodejně usnadní nová výmalba podle druhu zboží a piktogramový navigační systém na stěnách. K rychlému odbavení nákupu klientům poslouží zóna osmi samoobslužných pokladen. „Všemi těmito změnami chceme našim zákazníkům nakupování co nejvíce zpříjemnit a zároveň urychlit,“ vysvětluje Renata Maierl.

Spolu s interiérem změn doznalo i rozmístění produktů a šíře sortimentu. Rybí pult se sýry a lahůdkami se rozrostl o nový masový pult, který nabízí mimo jiné i maso z vlastního masozávodu Kauflandu v Modleticích, v oddělení ovoce a zeleniny přibyl stojan s čerstvými bylinkami. „Vnímáme, že o čerstvé výrobky zákazníci projevují velký zájem, a velmi nás těší, že jim i prostřednictvím těchto úseků můžeme poskytnout produkty té nejvyšší kvality,“ uvádí Renata Maierl a dodává: „Obslužné pulty jistě uvítají všichni, kteří si přejí vybírat z širokého sortimentu zcela čerstvých výrobků.“ Na své si přijdou i příznivci zdravé výživy či zákazníci s potravinovými intolerancemi, pro něž je v prodejně připravena sekce s pestrým výběrem produktů v bio kvalitě, bez lepku či bez laktózy. Vitrína „to go“ zase v praktickém balení nabídne řadu chutných jídel a nápojů, které jsou připraveny k okamžité konzumaci.

Slavnostní otevření i druhý den provozu nově zrekonstruované prodejny v Podbabě, tedy 10. a 11. července, provázelo celodenní grilování. „Příchozí budou moci přímo na místě ochutnat maso z vlastního masozávodu v Modleticích i výrobky privátních značek K-Bio, K-Free nebo K-Take it Veggie,“ zve k návštěvě Renata Maierl.

Nově otevřenou prodejnou v Praze – Podbabě společnost Kaufland pokračuje v trendu modernizace stávajících a otevírání nových prodejen. V loňském roce otevřela čtyři nové obchodní domy a sedm stávající zmodernizovala, letos v únoru přibyla další nová prodejna v Ostrově nad Ohří a modernizovaná prodejna v Blansku. Celková investice přesáhla 120 milionů eur.

Zdroj a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010