HORNBACH otevírá zahradní sezónu

Společnost Hornbach otevírá zahradní sezónu kampaní, v které vyzdvihuje vůni jara. Samozřejmě opět s její vlastní porcí humoru a bizarnosti.

Jaro na zahradě – kdo by neznal tu vůni? Voní po trávě, květinách, čerstvé zemině – zkrátka po novém začátku a chuti být venku a něco dělat. Zní to dost nemožně, chtít udělat z této specifické vůně něco, co lze vnímat i při komunikaci – v televizi, na papíře i na billboardech. Nová kampaň HORNBACHu s názvem „Tak voní jaro.“ se ujímá přesně tohoto tématu, a to tradičně s radostnou porcí šílenství. Vůni jara totiž zachycuje v propoceném špinavém oblečení několika kutilů, kteří se zapotili při jarních pracích na zahradě. I tak totiž voní jaro.

Ústředním prvkem nové kampaně „Tak voní jaro.“ je příběh vytvořený s velkou porcí humoru a bizarnosti zároveň. Dva pochybní vědci, doprovázeni stejně pochybným kontejnerem, sbírají od tvrdě pracujících zahrádkářských nadšenců staré, propocené oblečení. Co se s ním stane, je vidět v okamžiku, kdy se spot přesune do nedefinovatelné, životu nepřátelské metropole. Tam si mladá žena z automatu vybírá toto vakuově zabalené oblečení a očichává ho s výrazem zažívající euforii. „Tak voní jaro.,“ zní hlavní sdělení kampaně.

„Samozřejmě i nyní zůstává těžištěm kampaně HORNBACHU projekt a s ním i tvořivá síla a vášeň našich zákazníků,“ vysvětluje ke kampani David Kolář, marketingový ředitel společnosti HORNBACH pro Českou republiku a Slovensko. Kromě zasmání a inspirace k jarním pracím – jak je již u kampaních HORNBACHU zvykem – nabízí tato kampaň i další úrovně interpretace.  „Spot je možné také chápat jako diskurs k zvyšující se urbanizaci a klesající kvalitě života v městech. Anebo pokud se zaměříme na hlavní protagonisty – typické HORNBACH machry, můžeme v nich rozpoznat obhajobu zralého odhodlaného muže,“ popisuje Guido Heffels, kreativní ředitel agentury HEIMAT.

Kampaň „Tak voní jaro.“ je už 19. jarní kampaní berlínské agentury HEIMAT, která je kmenovou agenturou HORNBACHU. Nový spot se natáčel v režii Australana Sama Hibbarda. O produkci se postarala společnost Anorak v Berlíně. Příslušná outdoorová a tištěná kampaň se k tématu přibližuje úhlem pohledu, který je zaměřený na flóru v zahradě. A samozřejmě ani zde nesmí chybět humor.  Autorem fotografií je Kai-Uwe Gundlach z Hamburgu.

Fakta ke kampani:

Název: Tak voní jaro.

Název spotu: Tak voní jaro.

Agentura: HEIMAT, Berlín

Produkce: ANORAK Film GmbH

Režie: Sam Hibbard

Hudba: BLUTdruck

Start: od 15.03.2019 v Německu, Rakousku, Česku, na Slovensku, v Rumunsku, Švédsku, Nizozemí, Švýcarsku

Mediamix (mezinárodně): TV, out-of-home, digitální (pohyblivý obrázek, display, sociální média), kino, prospektová příloha, POS a Ambient

Zdroj a foto: HORNBACH

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010