Dva salátové dresinky Hellmann’s se staly Reformulacemi roku

Pátý ročník prestižní soutěže Cena Potravinářské komory ČR za nejlepší inovativní výrobek zná od konce července své vítěze. Poprvé v ní uspěla také společnost Unilever. V kategorii Reformulace roku se umístily hned dva salátové dresinky značky Hellmann’s, a to varianty Med a hořčice a Tisíc ostrovů.

O reformulované potraviny projevují spotřebitelé rostoucí zájem, neboť se obecně zvyšuje pozornost věnovaná stravování s pozitivním vlivem na zdraví. Také společnost Unilever vsadila na následování trendů ve stravování posledních let, a to orientací na zdravější a jednodušší jídla a také dobrou chuť a přírodní původ ingrediencí. Značka Hellmann’s proto představila řadu salátových dresinků, která splňuje požadavky současných a zároveň nových spotřebitelů na tuto kategorii. Letos se vedle dresinků značka také rozšířila o zcela novou kategorii hořčic.

Řada salátových dresinků byla letos uvedena na trh s kompletně upravenými recepturami. „Nové salátové dresinky Hellmann´s mají jednoduché inovativní receptury a jsou vyrobeny jen z několika málo ingrediencí. Nově získaly také atraktivní, moderní obaly a jsou tak pro zákazníky dobře rozeznatelné. Jsme rádi, že můžeme tímto způsobem podpořit trend zdravého stravování,“ doplnila Jitka Haladová, Brand manažerka značky Hellmann´s.

Udržitelný přístup tvoří jádro značky

Výhra navíc koresponduje s naplňováním cílů Unilever plánu udržitelného rozvoje (USLP) v oblasti Výživy a zdraví. Značka Hellmann’s také patří mezi tzv. udržitelné značky společnosti Unilever, které mají v environmentální i sociální oblasti vytyčené jasné poslání a přispívají tím k naplňování USLP. To se projevuje například tak, že značka Hellmann’s u složení produktů sází na kvalitní a jednoduché ingredience. Jsou jimi například vejce z dobrého chovu, kvalitní řepkový olej, jako přirozený zdroj omega 3 mastných kyselin, a rajčata pocházející od certifikovaných dodavatelů.

Do soutěže Cena Potravinářské komory České republiky o nejlepší inovativní potravinářský výrobek se letos přihlásilo celkem 23 společností, které registrovaly 61 inovativních produktů. Vítěze zvolila odborná porota na základě tří kritérií – výživová hodnota, senzorické vlastnosti a celkový dojem. Ocenění dresinků značky Hellmann’s v kategorii Reformulace roku tak jen potvrzuje následování správného směru trendů moderní výživy, na které dbá také společnost Unilever.

Zdroj a foto: Unilever

koláž: redakce

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010