Drogerie Teta ve spolupráci s KNOWINSTORE zrealizovala v květnu první instore kampaně

Drogerie Teta připravila ve spolupráci se společností KNOWINSTORE novou síť reklamních ploch. Během února a března letošního roku seznámily trh s aktuálně nabízeným portfoliem POS a online nosičů, v průběhu května pak došlo k realizaci prvních 4 kampaní v 210 prodejnách. V rámci drogerií Teta se tak mohli zákazníci setkat s instorovými aktivitami podporujícími značky Parodontax (GlaxoSmithKline), Rexona, Signal a Dove Derma Spa (vše Unilever). 

TETA drogerie se dlouhodobě snaží profilovat jako inovátor v oblasti podpory prodeje. Tento projekt dosavadní snahy ještě zdůrazňuje. Společně jsme nastavili konkurenceschopnou, cenově i zásahem atraktivní a ucelenou nabídku reklamní ploch,“ dodává Pavel Kozler z KNOWINSTORE.

TETA 1   TETA 2

V rámci květnových kampaní byl využit především regálový design, zahrnující prvky jako Shelf stoppery a Top karty, doplněný o informativní A6 letáčky. K podpoře značky Rexona a Dove byl také rozeslán speciální direct mail adresovaný předem definované cílové skupině zákaznic, které jsou aktivními členkami Teta klubu.

TETA 3  TETA 4

„Prodej našich reklamních ploch v tomto projektu jsme svěřili výhradně do rukou společnosti KNOWINSTORE. Rozhodli jsme se tak spolupracovat s kvalitním a spolehlivým partnerem, který disponuje nejen letitými zkušenostmi z této oblasti, ale kromě jiného disponuje již vybudovanými kontakty na potenciální zadavatele. Tým KNOWINSTORE známe a víme, co od vzájemné spolupráce můžeme očekávat,“ přibližuje podmínky spolupráce Vlasta Dejmková, manager neadresné komunikace a produkce z  oddělení marketingu  drogerie TETA ve společnosti Solvent ČR s.r.o.

 

Zdroj a foto: POPAI CE

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010