dm představuje v kampani „Vědomá volba“ šetrné alternativy

Přemýšlíte někdy o tom, zda je úklid domácnosti běžnými přípravky šetrný k přírodě? Co se děje s tekutými saponáty, které po vycídění koupelny či naleštění podlahy spláchnete do umyvadla či toalety? A kam potom s prázdnými obaly od nich? Otázkami naší odpovědnosti vůči životnímu prostředí se zabývá společnost dm drogerie markt v právě probíhající kampani „Vědomá volba“.

Koncem června zahájila společnost dm drogerie markt tříměsíční kampaň zaměřenou na téma trvalé udržitelnosti nazvanou „Vědomá volba“. Název kampaně poukazuje na skutečnost, že každý člověk má při nakupování možnost volby a je jen na něm, zda si pořídí kosmetiku, potraviny a produkty pro úklid domácnosti běžných značek, nebo těch, které produkují své výrobky s úctou k přírodě a v souladu s trvalou udržitelností.  Ať už díky svému šetrnému obsahu či obalu. Právě na téma šetrného úklidu domácnosti a prostředků ohleduplných k přírodním zdrojům se zaměřuje srpnová část kampaně.

V dm více než 120 produktů pro šetrný úklid
Kdokoliv chce vědomě přemýšlet nad svými činy a chovat se v rámci domácího úklidu k přírodě ohleduplně, tomu nabízí dm alternativu v podobě 120 produktů od 10 různých značek. Konvenční čisticí prostředky obsahují celou řadu účinných, avšak životní prostředí zatěžujících látek. Nicméně ani při používání ekologicky šetrných variant nemusíte slevovat ze svých nároků na čistotu. Produkty totiž účinkují stejně dobře jako nejlepší běžné mycí a čisticí prostředky, navíc mají další výhody. Jsou vyrobené na rostlinné a minerální bázi, neobsahují složky pocházející z ropy, mají minimální vliv na vodní organizmy. Jsou biologicky rozložitelné a nejsou testované na zvířatech. Zákazníci je v prodejnách dm jednoduše poznají díky zeleným cenovkám, které svým barevným odlišením usnadňují orientaci v prodejně. Takto vizuálně odlišené produkty jsou nositeli různých ekoznaček a certifikátů, jakými jsou např. „Ecolabel“, „Ekologicky šetrný produkt“ nebo třeba „Der blaue Engel“. Ekologické produkty dm značky Denkmit lze také snadno rozpoznat, a to kromě zelených cenovek také díky označení „nature“ na výrobcích. Šetrné čisticí a prací prostředky mají nejen mnoho výhod pro přírodu, ale i pro samotné spotřebitele. Nezpůsobují alergie, a proto jsou vhodné i pro citlivější jedince a děti.

Plnicí stanice na ekodrogerii
V dubnu letošního roku uvedla dm také ve dvou pražských prodejnách zkušební provoz plnicích stanic na stáčenou ekodrogerii. „Díky pozitivnímu ohlasu ze strany zákazníků se počet prodejen vybavených těmito stanicemi, kam si mohou zákazníci přijít natočit svůj oblíbený prací nebo čisticí prostředek do opakovaně plnitelných lahví, bude do budoucna rozšiřovat. I nabídka ekologicky šetrných produktů se právě díky zájmu zákazníků neustále rozšiřuje,“ uzavírá aktuální téma Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Zdroj a foto: dm drogerie markt

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010