BENU představuje lékárnu budoucnosti

Přední lékárenská síť BENU přichází s novým konceptem lékáren, první z nich otevřela v prostorách pražského Centra Chodov. Vedle designového interiéru s důrazem na otevřenost k zákazníkům přináší nový koncept také interaktivní prvky, odborné služby v oblasti dermokosmetiky, prostor pro soukromé konzultace nebo unikátní pohled do laboratoře. Do konce roku má u nás přibýt dvacet lékáren nového typu, do budování nového konceptu lékáren plánuje BENU v České republice investovat na čtyřicet miliónů korun.

Jednou z novinek konceptu je využití interaktivních tabulí, na kterých zákazníci najdou klíčové informace o nabízených produktech. „V novém konceptu se snoubí nejmodernější technologie s tradičními službami lékárny. Věříme, že zákazníci v nové lékárně ocení nejen designové interiéry a pohodlný způsob nakupování, ale i individuální přístup, který je součástí naší DNA,“ říká Petr Doležal, generální ředitel společnosti BENU.

Otevřený koncept nabízí pohled do laboratoře

Nový koncept lékáren BENU přirozeně zdůrazňuje význam lékárenské profese, zákazníkům proto přináší pohled přímo do laboratoře, která jindy zůstává skrytá v zázemí. Přes prosklené dveře mohou zákazníci sledovat přípravu očních kapek, mastí či dalších léků.

Samozřejmostí nového konceptu je otevřený či samoobslužný prodej. Volně prodejné přípravky tedy nejsou uzamčené ve vitrínách ani jinak zahrazené. „V BENU se vždy snažíme být o krok napřed a přicházet s novinkami, které reagují na nejnovější spotřebitelské trendy a požadavky zákazníků. V roce 2012 jsme jako první na trhu odstranili bariéry mezi klientem a vystavenými produkty a zavedli otevřený prodej. I náš nový koncept přináší inovace, díky kterým nastavujeme laťku zase o kousek výš,“ říká Petr Doležal s tím, že nová lékárna v pražském nákupním centru je první v ČR a teprve druhá ze všech 2500 poboček skupiny Phoenix v evropských zemích v novém konceptu.

Preventivní programy a rozšířený sortiment dermokosmetiky

Zákazníci mohou v nové lékárně využít i nadstandardní služby v oblasti prevence, například soukromé konzultace v oddělené místnosti, kde jim vyškolení lékárníci poradí ohledně onemocnění diabetem, změří hladinu cukru v krvi (screening diabetu), nebo zkontrolují lékárničku, popíší užívané léky a odhalí případné nebezpečné interakce. Termín si mohou zájemci domluvit osobně, telefonicky či online. Právě díky preventivním programům a soukromým konzultacím je BENU svým zákazníkům partnerem v celoživotní péči o zdraví.

Nový koncept reflektuje nejnovější nákupní preference zákazníků, a to i s ohledem na nabízený sortiment. V lékárně tak bude k dispozici rozšířená nabídka dermokosmetiky. Zákazníci se mohou obrátit přímo na dermoporadkyni, certifikovanou lékárnici, která jim poradí a pomůže jim vybrat produkty přímo na míru jejich pleti a požadavkům.

Pohodlné nakupování v lékárně budoucnosti

Světlý, vizuálně čistý a otevřený koncept vkusně kombinuje nábytek v pastelových barvách, dřevo a ušlechtilé omítky s moderními technologiemi a designovými světly. Lékárna BENU na pražském Chodově, jako výkladní skříň nového formátu, využívá prodejní plochu o úctyhodných 240 metrech čtverečních. Jde již o čtyřicátou pobočku v Praze, 224. lékárnu BENU v České republice a jubilejní 2,5 tisící lékárnu skupiny Phoenix v Evropě.

Zdroj a foto: BENU Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010