Albert v nové kampani inspiruje k letní pohodě a zábavě

510 zobrazení

Léto. To je zábava, radost, pohyb, houpání v síti a čas strávený venku společně s blízkými. Albert v nové sběratelské kampani inspiruje zákazníky k naplno prožitému létu. Za body z nákupu mohou získat slevu třeba na houpací sítě, praktické skládací koše, piknikové deky, hrnky či praktické lahve. Letní věrnostní kampaň potrvá od 15. května do 30. července.

Nová sběratelská kampaň Alberta myslí na všechny zákazníky, kteří si chtějí užít léto naplno. „Léto je ideální čas pro výlety do přírody a uspořádání pikniku s rodinou nebo přáteli. Chceme, aby naši zákazníci toto roční období strávili tak, jak mají nejraději. Produkty z kampaně využijí pro aktivní zábavu i relaxaci,“ říká Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert.

Kartičku s nasbíranými body mohou zákazníci vyměnit například za chladící koš vhodný na piknik i na výlet, piknikovou deku či barel na domácí limonádu. Nechybí ani sady praktických dóz, skleniček či houpací síť vhodná pro malé i velké příznivce letní pohody.

S Visou body navíc

Za každých 200 korun nákupu obdrží zákazníci Alberta jeden bod do věrnostní kampaně. Ti, kteří zaplatí kartou Visa za nákup v hodnotě alespoň 200 korun obdrží navíc jeden bod, při platbě na samoobslužných pokladnách dokonce dva body navíc. Ke dvěma startovacím bodům od Alberta nasbírají celkem 10 bodů, které pak mohou v obchodech Albert proměnit za slevu až 82 procent na vybraný produkt.  

Kampaň poběží od 15. května až do 30. července ve všech obchodech Albert. Více informací a přehled produktů najdou zákazníci na webových stránkách.  

Zdroj a foto: Ahold