Publicis One jmenoval lokální management v České republice

Publicis One dnes představil členy lokálního managementu v České republice, které jmenoval Miša Lukić, regionální CEO. Publicis One je globální komunikační skupina, která pod jednou střechou spojuje veškeré schopnosti a odborné znalosti značek skupiny Publicis Groupe. Publicis One má přibližně 8 000 zaměstnanců a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií.

PUB_Logo_One-orez

Na úrovni místního managementu povede nově Publicis One v České republice představenstvo, jehož členy budou Tomáš Varga, jmenovaný na pozici Chief Executive Officer, Michal Kurka jakožto Chief Financial Officer, Martina Říhová jako Chief Integration Officer pro Českou republiku a střední Evropu a Andreas Von Loeper, Chief Marketing Officer.

 

 

 

 

Profily nových členů boardu Publicis One:

 

Tomáš Varga – Chief Executive Officer, Publicis One

Tomas Varga-small-250

Tomáš Varga do agentury nastoupil v červnu 2009, aby vytvořil a vedl digitální oddělení ve společnosti ZenithOptimedia Česká republika. V roce 2010 byl vedle své funkce digitálního ředitele jmenován ředitelem společnosti Performics. Během působení na této pozici se mu podařilo adaptovat agenturu Performics v České republice. V roce 2014 byl povýšen na pozici CEO společnosti ZenithOptimedia Česká republika. Během svého vedení přispěl ke vstupu agentury Newcast na český trh a k akvizici s agenturou B2B, jednou z nejuznávanějších performance agentur v České republice a na Slovensku. Před svým nástupem do společnosti ZenithOptimedia působil Varga jako marketingový ředitel společnosti LMC.

Michal Kurka – Chief Financial Officer, Publicis One

Michal Kurka-small-250

Michal Kurka nastoupil do agentury Lion Communications s.r.o. (člen Publicis Group) v březnu 2016 po 16leté kariéře finančního manažera a obchodního partnera. Jakožto finanční manažer měl silný hlas jak ve finančních, tak i v nefinančních oblastech. Pracoval v mezinárodním prostředí, kde měl stále širší pole působnosti lokálního i mezinárodního charakteru. Svou kariéru začal v odvětví služeb ve společnosti Deloitte a poté se přesunul do průmyslu spotřebního zboží a nastoupil do společnosti Gillette na pozici Financial Planning Manager. Později se rozhodl přesunout na pozici Finance & Administration Manager do společnosti Sony Electronics a poté pracoval v realitní společnosti Invest Live. Následně zaujal vedoucí pozici ve společnosti Avon Cosmetics jakožto Finance Leader / Senior Finance Manager. Má také zkušenosti z oblasti poradenství.

Martina Říhová – Chief Integration Officer pro Českou republiku a střední Evropu, Publicis One

Martina Rihova-small-250

Martina Říhová nastoupila do společnosti Leo Burnett Advertising v roce 1999 na pozici Strategic Media Director pro ředitele The Coca-Cola Company, prvního místního ředitele této společnosti na trhu. Předtím působila ve společnosti Mediacom. V roce 2002 spustila Říhová pobočku společnosti MediaVest v České republice a za 3 roky agentura zčtyřnásobila svou původní velikost. V této době také Říhová úspěšně vedla regionální tendr společnosti Coca-Cola (Polsko, Maďarsko, Slovensko, Pobaltí, Česká republika) a v následujících letech řídila mezinárodní tým Starcom. V roce 2007 byla jmenována CEO společnosti Starcom Mediavest Group, která za jejího vedení získala v loňském roce ocenění Agentura desetiletí v soutěži FLEMA Media Awards.

Andreas von Loeper – Chief Marketing Officer, Publicis One

Andreas von Loeper-small-250

Andreas von Loeper je globální expert v oblasti sales a marketingu s širokými zkušenostmi z mnoha významných automobilových značek na všech úrovních prodeje. Kariéru začal jako konzultant managementu ve strategické skupině společnosti Accenture. Poté pracoval na pozici Director of Client Services v německé pobočce společnosti BBDO a následně pomáhal vybudovat celosvětovou síť pro automobily Mercedes-Benz. Později přesídlil do Číny, aby vedl pobočku BBDO v Pekingu, a poté působil jako viceprezident ve společnosti DDB China Group. Od října 2014 působí na pozici výkonného ředitele společnosti Fallon Prague a jakožto Chief Client Officer pro globální obchodní aktivity značky Škoda.

 

Všichni nově jmenovaní členové boardu společnosti Publicis One již působí ve svých nových funkcích.

Doufáme, že díky Publicis One se nám podaří narušit spletitost agenturních struktur, které se vytvořily během let fragmentace v našem odvětví a že budeme moci skutečně uspokojit potřeby integrace a specializace našich klientů, abychom pomohli podnítit transformaci a diferenciaci oboru, kterou v současnosti potřebují. V České republice, jež je jedním z našich klíčových trhů v regionu střední a východní Evropy, jsme v průběhu let vyvinuli široké spektrum schopností poskytovaných našimi agenturními značkami, které reagují na komunikační potřeby našich klientů a představují pro nás pevný základ, díky němuž můžeme jakožto Publicis One nabízet větší možnosti,“ řekl Lukić a dodává: „Martin Štěpánek, prezident společnosti Lion Communications, a Tomáš Průša, CEO společnosti Lion Communications, se rozhodli společnost opustit. Rádi bychom panu Štěpánkovi a panu Průšovi poděkovali za jejich úsilí a tvrdou práci, díky nimž vybudovali společnost Lion Communications v České republice a dovedli ji tam, kde je teď.“

 Zdroj a foto: Publicis One

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010