Prémiová značka Potten & Pannen se od ledna 2019 rozrostla o tři nové posily

701 zobrazení

Zbyněk Janyška nastoupil na pozici Marketing & Sales ředitele. Zbyněk je zkušený profesionál s více než 17 letou praxí v marketingu a obchodu. Má za sebou letité působení ve firmách jako O2, Vodafone nebo Havas a má také řadu komerčních zkušeností se značkami jako Apple, Samsung, Dell, Microsoft, Jaguar, Citroen, Raiffeisenbank, nebo Curaprox. Zbyněk se stává zároveň novým členem představenstva Potten & Pannen – Staněk group, a.s. a bude odpovídat za komerční strategii nejen značky Potten & Pannen, ale také Kusmi Tea nebo Polar pro český i slovenský trh.

Na pozici HR Managerky nově působí Martina Hniličková. Martina má za sebou více než 10 let HR zkušeností ze strany head hunting agentury i interního HR, a to jak z České republiky, tak i ze zahraničí. Martina pracovala zejména v oblasti FMCG a Hospitality, do Potten & Pannen přichází z Brown-Forman. Nově bude zodpovídat za komplexní HR agendu.

Tým e-commerce nově řídí Barbora Bursová. Bára se v oblasti marketingu a e-commerce pohybuje přes 8 let, praxi má zejména ze společností obchodujících jak v segmentu B2B, tak i B2C. Do Potten & Pannen přichází z agentury Actum a jejím úkolem bude nejen řízení a rozvoj všech eshopů společnosti, ale také příprava a exekuce nových strategických digital projektů.

Zdroj a foto: Potten & Pannen – Staněk