Změny v zázemí portálu Mistoprodeje.cz

820 zobrazení

Po sedmi letech od vzniku portálu mistoprodeje.cz došlo v průběhu letošního podzimu k několika aktualizacím. Portál přešel pod novou servisní organizaci MÍSTO PRODEJE CZ s.r.o., udělali jsme několik technických aktualizací, došlo i ke změnám v týmu. Práci vedoucího týmu od Petra Freye převzal Jiří Beran. Miroslav Oupic se posunul na místo šéfredaktora. Technický provoz a inzerci má na starosti Natálie Růžičková, redakčních úprav textů, eLearningu a organizace školení se ujal Karel Hyndrák.

Tyto změny souvisí s naším plánem pro rok 2019, kdy chceme pokračovat v přinášení novinek z dění v POS v České republice i v zahraničí a být tak i nadále hlavním informačním centrem pro pracovníky v oblasti in-store marketingu. Pro plnění této funkce potřebujeme 3 věci: zajímavý obsah, dobré technické řešení a finanční zdroje pro zajištění provozu a rozvoje portálu. V této souvislosti patří velké poděkování dvěma hlavním partnerům portálu:společnostem DAGO a Jansen Display – jmenovitě Danielu Jesenskému a Sylvii Jedličkové a Jiřímu Hubkovi. Podporují nás i společnosti HL Display (Vojtěch Motl) a paketo.one (Iva Janíčková).

Jiří Beran k tomu dodal: „Osobně jsem velmi rád, že se nám daří přidávat nové funkce resp. hodnotu pro naše čtenáře např. ve formě zvýšení počtu článků ze světa POS, rozhovorů se zajímavými lidmi i prvních video klipů. V příštím roce bychom v tomto rozvoji portálu rádi pokračovali: chceme se podívat do dalších firem s našimi Shopper Marketing Breakfasts, pracujeme na eLearningu, plánujeme workshopy a semináře na zajímavá témata související s oblastí POS, jako je vazba na ATL, digitalizace v místě prodeje a podobně.

V technické oblasti jsme v minulém měsíci převedli portál na zabezpečený protokol https, což by mělo vyřešit problémy s načítáním stránek na některých počítačích.V této souvislosti jsme přešli k novému poskytovateli hostingu (společnost Web Support), zaktualizovali jsme WordPress a přešli na novou verzi PHP.

Zdroj a foto: redakce