O firmě:
Společnost Screenet, spol. s r.o. je dceřinou společností developera sítě venkovních velkoplošných LED obrazovek First Advertising CZ a.s. Screenet exklusivně zajišťuje funkci obchodního a marketingového zastoupení stejnojmenné sítě. Na trhu DOOH působíme od roku 2007 a to ve dvou oblastech: MALLVISION & STREETVISION. Obrazovky jsou umístěny na vnějším plášti budov vybraných obchodních center. Devět vlastních velkoplošných LED/SMD obrazovek ovládáme online. Reklamní kampaň realizujeme do 40 minut od převzetí reklamních spotů. Provozní doba sítě od 6 do 22 hod denně, tj. 16 hod. Ke každé kampani poskytujeme fotodokumentaci a detailní reporting. Společně s GfK Czech už druhým rokem realizujeme kvantitativní (2x do roka) a kvalitativní výzkumy (1x do roka oční kamera). Data z výzkumu publikujeme v analytickém software Data Analayzer od společnosti Median. Reklamní čas (60 min smyčka) je rovnoměrně rozdělen do pravidelně se opakujících 2 min časových úseků určených pro reklamu. Každých 15 minut je komerční obsah přerušen 3 minutami online zpravodajství. Doporučená stopáž spotu je 10 sec. Spot se v rámci 60 min opakuje 24x. V rámci jedné kampaně lze umístit spoty s různou kreativitou (odehrát příběh). Denní počet spotů 384, tj. 2688 za týden, tj. 11 520 za měsíc. Maximální počet inzerentů ve smyčce je 12. Doporučené formáty reklamy: statická reklama (statické obrázky a text), jednoduchá animace (Internetový banner), složitější animace (3D), sponzoring (časomíra, počasí).
Screenet
