Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."

Nakupující celebrita

Herečka
Pamela Anderson 

(celebrities.biteus.org)

Výzkumy a jiná čísla

Návštěvnost nákupních center stále s výkyvy

V uplynulých letech Češi mírně omezili návštěvy nákupních center. Také první měsíce letošního roku tento vývoj potvrdily.čtěte hned

Češi a reklama v roce 2013

Z nejnovějších výsledků průzkumu vyplynulo, že Češi nejlépe hodnotí reklamu v místě prodeje. 58% populace tvrdí, že si jí všimne a 31% podle ní nakupuje. Třetina zákazníků by dokonce uvítala více ochutnávek a prezentací v prodejnách. Nejvíce přesyceni jsou lidé reklamou v komerčních televizích, zvláště na Nově, ale na druhou stranu přiznávají, že si jí všimnou více, než v jiných plošných médiích (rozhlas, noviny, časopisy, Česká televize). Mladí lidé jsou k reklamě tolerantnější, zvláště pak aktivní uživatelé sociálních sítí. Nechají se reklamou také více ovlivnit při rozhodování o nákupu zboží. čtěte hned

Za změnami nákupního chování je přání zákazníků i ekonomika

Nakupování potravin se v Česku dostává do kleští protichůdných tendencí. Z jedné strany je tu přirozený vývoj nákupního chování domácností, z druhé strany silné tlaky dané vývojem obchodních firem i celé české ekonomiky. Vede to k rychlým změnám nákupního chování, často ve směru, který je zdánlivě paradoxní.čtěte hned

Census nezávislých prodejen v krajských městech ČR

Nezávislí prodejci potravin vítězí počtem, řetězce ale dominují rozsahem prodejních ploch.čtěte hned

Výsledky dotazování řetězců

Náš instore web se prvně účastnil výkumu s názvem RIMM, který opět dala dohromady po několika letech asociace POPAI. Spolu s OMD jsme dali dohromady otázky týkající se reklamy v místě prodeje a ptali se zástupců lokálních i mezinárodních řetězců jak na konkrétní POP matereiály, tak na související záležitosti kde, proč a jak rádi je v komunikaci s nakupujícími používají. Přinášíme opravdu zajímavé výsledky a navíc k dispozici kompletní výsledky!čtěte hned

Využitelnost POP prostředků

Dnes přinášíme výzkum asociace POPAI, AČRA MK a OMD na téma využitelnosti POP prostředků v marketingové komunikaci, který byl realizován v první polovině roku 2011. Odhaluje výši investic zadavatelů reklamy do podpory svých produktů a služeb v retailu, ale také nejvyužívanější formy POP.čtěte hned

Obchod v ČR v roce 2011

TOP 10 Obchodníků má na českém trhu v posledních letech stálý tržní podíl 66 %. Zatímco míra koncentrace trhu ani struktura TOP 10 se prakticky nemění, dramaticky se proměňuje chování nakupujících. Aktuální přehled vývoje obchodu v České republice přináší v letošním roce společnost INCOMA GfK spolu s časopisem Zboží&Prodej.čtěte hned

Češi a reklama v roce 2012

Reklamě nevěří více než polovina populace, nicméně nákup na základě reklamy přiznává 36 % osob. Nejdůvěryhodněji působí reklama v místě prodeje, největší problém lidé vidí v deklarovaných vlastnostech a kvalitě zboží nebo služeb.čtěte hned

TOP50 českého obchodu 2010

Incoma GfK a Moderní obchod představují přehled obchodních společností, jejich tržeb a žebříček nejlepších řetězců v ČR.čtěte hned

GE Money Bank Obchodník roku

Podívejte se jak dopadlo vyhlášení za rok 2010.čtěte hned
Počet položek: 13položek na stránku: 1 2 > >|