TOP zadavatelé – září 2015

Partner webu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v září  2015 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v září 2015 celkově vynaloženo 23,1 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost  Danone  s necelými 11 mil. Kč následovaná s odstupem společností Unilever ČR  s necelými 4 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Mondelez  Czech Republic s 2 mil. Kč.

INSTORE TOTAL TOP 10 | 23,1 mil. Kč

DANONE | 10,8 mil. Kč

Unilever ČR | 3,7 mil. Kč

Mondelez Czech Republic | 2,0 mil. Kč

Chateau Bzenec | 1,4 mil. Kč

Brown-Forman Czechia | 1,1 mil. Kč

Henkel ČR | 1,1 mil. Kč

Garp Integrated | 1,0 mil. Kč

Opavia-LU | 1,0 mil. Kč

Bolton CZECHIA | 0,6 mil. Kč

TESCO Stores ČR | 0,4 mil. Kč


CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v září 2015 celkově vynaloženo 846,1 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR s necelými 142 mil. Kč následovaná společností Porsche Česká republika s necelými 104 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Procter & Gamble Czech Republic s 103 mil. Kč.

TOTAL TOP 10 | 846,1 mil. Kč

Unilever ČR | 141,9 mil. Kč

Porsche Česká republika | 103,7 mil. Kč

Procter & Gamble Czech Republic | 103,6 mil. Kč

Lidl Česká republika | 92,6 mil. Kč

Alza.cz | 76,9 mil. Kč

Ferrero Česká republika | 69,2 mil. Kč

T-Mobile Czech Republic | 69,0 mil. Kč

L’oréal Česká republika | 63,6 mil. Kč

Vodafone Czech Republic | 63,2 mil. Kč

HENKEL ČR | 62,5 mil. Kč

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010