TOP zadavatelé – září 2018

480 zobrazení

Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v září 2018 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v září 2018 celkově vynaloženo 6,6 mil. korun.

Na první příčce  se umístila společnost Karlovarské minerální vody s 2,5 miliony korun, následovala s velkým odstupem společnost Plzeňský Prazdroj s 992 tisíci korunami.  Třetí místo obsadila s mírným odstupem společnost CHATEAU BZENEC se 768 tisíci Kč.

CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v září 2018 celkově vynaloženo necelých 1,2 miliardy korun.

Na první příčce se umístila společnost Alza.cz se 156 mil. Kč, následovaná s malým odstupem společností Ferrero Česká, která investovala 152 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Kaufland Česká republika se 128 miliony korun.