TOP zadavatelé – srpen 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v srpnu 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v srpnu 2017 celkově vynaloženo 3,1 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR s 1,1 mil. Kč, následovaná s odstupem společností Karlovarské minerální vody s 503 tis. Kč. Třetí místo obsadila společnost GlaxoSmithKline, která utratila 407 tisíc korun.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v srpnu celkově vynaloženo přes 843 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Mountfield se 118,3 mil. Kč, následovaná společností SAZKA, která investovala 101,7 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Alza.cz s 94,1 mil. Kč.