TOP zadavatelé – květen 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v květnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store byl v květnu 2018 celkově vynaloženo 9,4 milionu korun.
Na první příčce se umístila společnost GlaxoSmithKline s 2,1 miliony korun, s nepatrným odstupem následuje společnost UNILEVER ČR s rovnými dvěma miliony korun. Třetí místo obsadila společnost Plzeňský Prazdroj s 1,5 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v květnu 2018 celkově vynaloženo přes 1,2 miliardy korun.
Na první příčce se umístila společnost Kaufland Česká republika se 166 mil. Kč, následovaná s menším odstupem společností SAZKA, která investovala necelých 150 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost UNILEVER ČR se 144 miliony korun.