TOP zadavatelé – červenec 2018

392 zobrazení

Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v červenci 2018 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 9 společností v mediatypu In-store byl v červenci 2018 celkově vynaloženo 987 tisíc korun.

Na první příčce  se umístila společnost O2 Czech Republic s 294 tisíci korunami, s malým odstupem  následuje společnost Kofola s 219 tisíci korunami.  Třetí místo obsadila společnost Nutricia s 185 tisíci Kč.

CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v červenci 2018 celkově vynaloženo necelých 875 milionů korun.

Na první příčce se umístila společnost Kaufland Česká republika se 161 mil. Kč, následovaná s velkým odstupem společností HENKEL ČR, která investovala necelých 100 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Lidl Česká republika s 97,8 miliony korun.