Reklamní investice září 2015

V září 2015 došlo k výraznému nárůstu ceníkové hodnoty reklamy. Ke zvýšení hodnot došlo u téměř všech mediatypů, přičemž nejvíce si polepšila reklama v místě prodeje. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

Při pohledu na meziměsíční srovnání je patrný celkový nárůst ceníkové hodnoty reklamního prostoru. Polepšily si všechny mediatypy kromě jednoho, nejvíce však reklama v místě prodeje (o 97 %). Ostatní mediatypy zaznamenaly nárůst následující: televize (o 82 %), rádio (o 44 %), tisk (o 36 %), internet (o 33 %), outdoor (o 31 %) a kinoreklama (o 24 %).

Pořadí žebříčku se oproti srpnu změnilo. První dvě místa s nejvyšší ceníkovou hodnotou využitého reklamního prostoru patřila tradičně televizi (s hodnotou 3,3 miliardy korun) a tisku (1,7 miliardy korun). Na třetí pozici se tentokrát umístilo rádio (612 milionů korun), na čtvrté internet (572 milionů korun) a na páté outdoor (396 milionů korun). Další místa obsadily reklama v místě prodeje (24,4 milionů korun), kinoreklama (15,4 milionů korun) a OOHTV (12,1 milionů korun).

V září využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 24,4 milionů korun.

Tabulka - výdaje září 2015

Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (monitoring Internetu zdroj SPIR – Nielsen Admosphere, a.s.; ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.)

bez vlastní inzerce

*Internet zahrnuje reklamu v rozsahu projektu AdMonitoring.

**Nielsen Admosphere od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring rádia.

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media **), POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster, Media Channel *), RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic

*) Z provozních důvodů ze strany deklarujícího subjektu Media Channel (Outdoor, OOH TV) nejsou k dispozici data za měsíc září.
**) Neproběhly žádné kampaně u společnosti Instore Media (Instore) v měsíci září.

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010