Reklamní investice – říjen 2016

V říjnu došlo k meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 13 %. Nejvíce si polepšila kinoreklama. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

 V porovnání se zářím došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 13 %. Zvýšení zaznamenaly následující mediatypy: kinoreklama (o 70 %), televize (o 28 %), OOHTV (o 6 %) a outdoor (o 3 %). Naopak pokles zaznamenala reklama v místě prodeje
(-30 %), tisk a rádio (oba -6 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti září změnilo na zazších pozicích. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily televize (s hodnotou 5 miliard korun), tisk (1,9 miliard korun) a rádio (662 milionů korun). Na čtvrté pozici se pak stejně jako minulý měsíc umístil outdoor (490 milionů). Další místa nově patřila kinoreklamě (25,8 milionů korun), OOHTV (22,5 milionů korun), reklamě v místě prodeje (2,2 milionů korun) a poslední skončil mediatyp indoor (49,9 tisíc korun).

V říjnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 2,2 milionů korun.

161122_Reklamní investice - říjen - TAB

Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (monitoring Internetu zdroj SPIR – Nielsen Admosphere, a.s.; ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.) bez vlastní inzerce
* Nielsen Admosphere od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring rádia.

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster, Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic

** Mediatyp internet: Tento měsíc je opět vynechán internet, který nelze srovnávat – problém je na straně poskytovatele dat.
Vzhledem k přetrvávajícím technickým problémům provozovatele Mafra neobsahují jeho data za říjen výkony za videoreklamu.

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010