Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."


Nakupující celebrita

Herci
Brad a Angelina 

(sheknows.com)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - Leden Zdroj: Admosphere

Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v lednu výrazný pokles, a to o 40 %. Propad se projevil u všech mediatypů. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

V lednu klesly hodnoty všech mediatypů: nejvíce kinoreklamy (-70 %), dále reklamy v místě prodeje    (-62 %), internetu a outdooru (oba shodně -44 %), tisku (-43 %), rádia (-42 %) i televize (-35 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti prosinci mírně změnilo. První místa tradičně patřila televizi (s hodnotou reklamy ve výši 1,7 miliardy korun), tisku (860 milionů korun), internetu (349 milionů korun) a rádiu (324 milionů korun). Na dalších místech pak skončily: outdoor (223 milionů korun), kinoreklama (8,8 milionů korun) a reklama v místě prodeje (7,2 milionů korun).



V lednu využili zadavatelé reklamní prostor v celkové hodnotě 3,5 miliardy korun.






Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S *), euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
MediaChannel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV *), ONYX TV,
Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic




Sdílet:

Archiv

Zpět