Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."


Nakupující celebrita

Herci
Brad a Angelina 

(sheknows.com)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - Květen Zdroj: Admosphere

Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v květnu 7% nárůst. Většina mediatypů si v tomto měsíci polepšila, naopak pokles se projevil u dvou mediatypů. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V květnu se projevil nárůst u většiny mediatypů: kinoreklama (o 32 %), outdoor (o 19 %), internet (o 17 %), OOHTV (o 14 %), rádio (o 10 %) a televize (o 9 %). Naopak pokles zaznamenaly reklama v místě prodeje (-6 %) a tisk (-2 %).

 

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti dubnu mírně změnilo. První čtyři místa patřila tradičně televizi (s hodnotou reklamy ve výši 3,5 miliardy korun), tisku (1,5 miliardy korun), rádiu (585 milionů korun) a internetu (530 milionů korun). Na páté pozici se stejně jako minulý měsíc umístil outdoor (437 milionů korun). Šesté místo obsadila tentokrát OOHTV (20,1 milionů korun), za ní následovala reklama v místě prodeje (17,3 milionů korun) a poslední skončila znovu kinoreklama (17 milionů korun).





V květnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 17,3 milionů korun.



Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, EURO NOVA & PARTNER`S*, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
MediaChannel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV,
Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic





Sdílet:

Archiv

Zpět