Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."

Nakupující celebrita

Herečka
Amy Adams 

(nydailynews.com)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - ČervenecZdroj: Admosphere

V červenci 2014 došlo k meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 38 %. Nejvíce poklesla reklama v místě prodeje. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

V porovnání s červnem došlo ke snížení celkové ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 38 %. Nejvíce se pokles projevil u reklamy v místě prodeje (-57 %), snížení dále zaznamenaly mediatypy televize (-43 %), tisk (-39 %), rádio (-34 %), internet (-27 %) a OOHTV (-10 %). Polepšila si pouze kinoreklama, a to o 29 %. Do termínu uzávěrky nebyla dodána data za měsíc červenec od společnosti Media Investments, proto data meziměsíčně neporovnáváme. Data budou do monitoringu Admosphere doplněna při nejbližší možné příležitosti.

Pořadí žebříčku mediatypů se změnilo na zazších pozicích. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily již tradičně televize (s hodnotou 1,5 miliardy korun), tisk (1 miliarda), internet (420 milionů) a rádio (376 milionů). Za nimi pak následují OOHTV (19,2 milionů), kinoreklama (14,9 milionů) a reklama v místě prodeje (10 milionů).

V červenci využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 10 milionů korun.


Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV, ONYX TV,
Media Channel
Indoor: POS Media Czech Republic



Sdílet:

Archiv

Zpět