Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."


Nakupující celebrita

Celebrity
Paris and Nicky Hilton 

(sheknows.com)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - ZáříZdroj: Admosphere

V září 2014 došlo k výraznému nárůstu ceníkové hodnoty reklamy. Ke zvýšení hodnot došlo u všech mediatypů, přičemž nejvíce si polepšila reklama v místě prodeje. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

Při pohledu na meziměsíční srovnání je patrný celkový nárůst ceníkové hodnoty reklamního prostoru. Polepšily si všechny mediatypy, nejvíce však reklama v místě prodeje (o 88 %). Ostatní mediatypy zaznamenaly nárůst následující: televize (o 82 %), outdoor (o 49 %), tisk (o 46 %), internet (o 43 %), kinoreklama (o 41 %), rádio (o 40 %) a OOHTV (o 11 %).

Pořadí žebříčku se oproti srpnu změnilo jen nepatrně na zazších pozicích. První čtyři místa s nejvyšší ceníkovou hodnotou využitého reklamního prostoru obsadily stejně jako v srpnu televize (s hodnotou 2,9 miliardy korun), tisk (1,8 miliardy), internet (594 milionů) a rádio (553 milionů). Za nimi se umístily mediatypy outdoor (459 milionů), OOHTV (21,2 milionů) a reklama v místě prodeje (18,2 milionů), která si zároveň o jednu pozici polepšila a vyměnila si místo s kinoreklamou. Ta skončila předposlední (17,2 milionů) a na poslední příčce se pak umístil mediatyp indoor (1 milion).

V září využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 18,2 milionů korun.


Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S *), euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV, ONYX TV,
Media Channel
Indoor: POS Media Czech Republic



Sdílet:

Archiv

Zpět