Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."


Nakupující celebrita

Celebrity
Paris and Nicky Hilton 

(sheknows.com)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - ŘíjenZdroj: Admosphere

V říjnu došlo k meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 14 %. Nejvíce si polepšily televize a kinoreklama. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

V porovnání se zářím došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 14 %. Zvýšení zaznamenaly následující mediatypy: televize, kinoreklama (obě shodně o 24 %), OOHTV (o 20 %), rádio (o 13 %), internet (o 12 %) a tisk (o 4 %). Naopak pokles se projevil o mediatypů indoor (-56 %), reklama v místě prodeje (-35 %) a outdoor (-9 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti září změnilo na posledních třech pozicích. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily televize (s hodnotou 3,6 miliardy korun), tisk (1,8 miliardy) a internet (667 milionů). Na dalších místech se umístily rádio (623 milionů), outdoor (418 milionů), OOHTV (25,5 milionů), na šesté pozici tentokrát skončila kinoreklama (21,2 milionů), na sedmé reklama v místě prodeje (11,8 milionů) a poslední skončil mediatyp indoor (446 tisíc).

V říjnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 11,8 milionů korun.




Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S *), euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV, ONYX TV,
Media Channel
Indoor: POS Media Czech Republic



Sdílet:

Archiv

Zpět