Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."

Nakupující celebrita

Herečka
Sarah Michelle Gellar 

(celebritybored.com)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - ÚnorZdroj: Admosphere

Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v únoru nárůst o 22 %. Mírný pokles se projevil pouze u jediného mediatypu, a to internetu. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

V únoru si polepšila většina mediatypů: nejvíce tisk (o 28 %), rádio (o 26 %), outdoor (o 25 %) a televize (o 23 %). Jen nepatrný nárůst se dále projevil i u kinoreklamy (o 3 %) a mediatypu OOHTV (o 2 %). Naopak mírný propad zaznamenal internet, jehož hodnota display reklamního prostoru (internet je monitorován v rozsahu projektu AdMonitoring) v únoru poklesla o 4 %.

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti měsíci lednu mírně změnilo. První dvě místa tradičně patřila televizi (s hodnotou reklamy ve výši 2 miliardy korun) a tisku (1,2 miliardy korun). Třetí pozici nově obsadilo rádio (437 milionů korun), které tak srazilo internet na čtvrté místo (409 milionů korun). Pátá pozice pak patřila mediatypu outdoor (210 milionů korun) a za ním následovaly OOHTV (19,9 milionů korun), kinoreklama (12,5 milionů korun) a poslední skončil indoor (173 tisíc korun).

 

V únoru využili zadavatelé reklamní prostor v celkové hodnotě 4,3 miliardy korun.

 

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV, ONYX TV,
Media Channel
Indoor: POS Media Czech Republic

 

 

 

Sdílet:

Archiv

Zpět