Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."


Nakupující celebrita

Herečka
Amy Adams 

(nydailynews.com)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - SrpenZdroj: Admosphere

V srpnu došlo k mírnému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 8 %. Nejvíce si polepšil tisk. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

V porovnání s červencem došlo k celkovému vzrůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 8 %. Z mediatypů si polepšily tisk (o 16 %), televize (o 6 %), rádio (o 5 %) a outdoor (o 2 %). Téměř beze změny tentokrát zůstal internet a naopak pokles se projevil u kinoreklamy (-18 %), reklamy v místě prodeje (-4 %) a OOHTV (- 1 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti červenci nezměnilo. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily televize (s hodnotou 1,6 miliardy korun), tisk (1,2 miliardy), internet (418 milionů) a rádio (395 milionů). Na dalších místech skončily outdoor (308 milionů), OOHTV (19 milionů), kinoreklama (12,2 milionů) a reklama v místě prodeje (9,7 milionů).

V srpnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 9,7 milionů korun.


Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV, ONYX TV,
Media Channel
Indoor: POS Media Czech Republic



Sdílet:

Archiv

Zpět