Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."

Nakupující celebrita

Herečka
Pamela Anderson 

(celebrities.biteus.org)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - ČervenZdroj: Admosphere

V červnu 2014 došlo k meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 9 %. Nejvíce si polepšila reklama v místě prodeje. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

V porovnání s květnem došlo k celkovému poklesu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 9 %. Snížení zaznamenaly následující mediatypy: kinoreklama (-24 %), televize (- 19 %) a internet a outdoor (shodně -8 %). Nárůst se naopak projevil u čtyř mediatypů, a to u reklamy v místě prodeje (o 40 %), tisku (o 7 %), rádia (o 4 %) a OOHTV (o 3 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti květnu změnilo jen nepatrně na zazších pozicích. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily televize (s hodnotou 2,7 miliardy korun), tisk (1,7 miliardy) a internet (573 milionů). Na dalších místech se umístily rádio (566 milionů), outdoor (374 milionů), na šesté pozici tentokrát skončila reklama v místě prodeje (23,1 milionů), která si vyměnila místo s OOHTV (21,4 milionů), a poslední skončila kinoreklama (11,5 milionů).

V červnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 23,1 milionů korun.


Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV, ONYX TV,
Media Channel
Indoor: POS Media Czech Republic




Sdílet:

Archiv

Zpět