Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."

Nakupující celebrita

Herečka
Sarah Michelle Gellar 

(celebritybored.com)

Měsíční přehledy

Reklamní investice - BřezenZdroj: Admosphere

V březnu 2014 došlo k meziměsíčnímu růstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 25 %. Nejvíce si polepšila reklama v místě prodeje. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

V porovnání s únorem došlo k navýšení ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 25 %. Nejvíce se růst projevil u reklamy v místě prodeje (o 40 %). Výrazný růst zaznamenaly také televize (o 30 %), tisk (o 21 %), internet (o 19 %), indoor (o 18 %) a rádio (o 15 %). Pokles ceníkové hodnoty zaznamenaly v březnu pouze dva mediatypy: OOHTV (-6 %) a kinoreklama (-3 %).

Pořadí žebříčku mediatypů zůstalo stejné jako v únoru. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily televize (s hodnotou 2,7 miliardy korun), tisk (1,4 miliardy) a rádio (501 milionů). Za nimi pak následují internet (484 milionů), OOHTV (18,7 milionů), kinoreklama (12,1 milionů), instore (11,4 milionů) a indoor (205 tisíc).

 

V březnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 11,4 milionů korun.

 

 

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster,
Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV, ONYX TV,
Media Channel
Indoor: POS Media Czech Republic

 

 

 

 

Sdílet:

Archiv

Zpět