Duben 2015
Partner webu Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v dubnu 2015 nejvíce prostředků za reklamu. Na první příčce se umístil UNILEVER ČR se 196 mil.Kč následovaná společností BILLA se 102 mil. Kč. Třetí místo obsadil L’Oreal Česká republika s 89 mil. Kč
UNILEVER ČR | 196 mil. Kč |
|
BILLA | 103 mil. Kč |
|
L’oréal Česká republika | 89 mil. Kč |
|
Procter & Gamble Czech Republic | 88 mil. Kč |
|
Mountfield | 85 mil. Kč |
|
Plzeňský Prazdroj | 84 mil. Kč |
|
Penny Market | 82 mil. Kč |
|
Lidl Česká republika| 79 mil. Kč |
|
Nestlé Česko | 75 mil. Kč |
|
HENKEL ČR | 73 mil. Kč |