Konference Retail in Detail 2016 – Omnichannel se koná již poslední srpnový den

1876 zobrazení

V poslední srpnový den, tedy ve středu 31.8.2016, se retailoví odborníci mohou v Praze sejít na další konferenci Retail in Detail, tentokrát s podtitulem Omnichannel.

Úspěšné podnikání v maloobchodě je založeno na zvládnutí řady detailů, aneb „Retail is Detail“. Právě tato všeobecně uznávaná poučka stála v roce 2000 u zrodu série specializovaných konferencí Retail in Detail. Tyto konference navazují těsně na výroční vrcholová setkání českého a středoevropského obchodu – Retail Summit, ale na rozdíl od nich mají komorní charakter, což na nich umožňuje podrobně analyzovat a diskutovat žhavá témata a výzvy.

Typickými účastníky jsou zástupci maloobchodních řetězců a nezávislého/tradičního retailu a jejich dodavatelé – výrobci, distributoři a velkoobchodníci. Významné je i zastoupení dodavatelů různých služeb a technologií pro obchod.

Jako v případě všech konferencí Blue Events se i Retail in Detail těší intenzivnímu zájmu novinářů z tradičních i nových médií. V závislosti na konkrétním tématu akce se účastní i zástupci veřejné správy.

Konference Retail in Detail se zpravidla účastní 150 až 250 účastníků.

Retail in Detail se koná podle aktuální potřeby odvětví obchodu, zpravidla jednou až dvakrát ročně. V minulosti se zabýval řadou žhavých témat, jako jsou efektivní promoce, shopper marketing, expanze convenience stores, rozvoj nabídky čerstvého zboží, zvyšování loajality v maloobchodě a nástup e-Commerce v prodeji potravin.

Nyní se tato odborná konference bude zabývat velmi zajímavým a aktuálním tématem, jakým je omnichannel.

 

Podívejte se na zachycenou atmosféru z konference v minulém roce:

 

Termín:         31.8.2016, 8:30 – 16:00

Místo:            Grand Majestic Plaza, Truhlářská 16, Praha 1

Pořadatel:    Blue Events

 

Informace o podrobném programu akce, podmínkách účasti a registraci naleznete zde.

 

Zdroj a foto: Blue Events