Certifikovaný kurz Marketingová komunikace v místě prodeje II. pro pokročilé, 15. 6. 2017

Program nabídne specifické pohledy na tvorbu a exekuci in-store marketingových komunikačních nástrojů především v oblasti rychloobrátkového sortimentu (FMCG).

 

Co kurz účastníkům přinese:

  • Nové a pokročilé znalosti a informace z oboru marketingové komunikace v místě prodeje.
  • Komentáře a doporučení v rámci praktických cvičení.
  • Certifikát o absolvování kurzu od globální oborové asociace POPAI a VŠE Praha.
  • Networking mezi účastníky.

Kurz je určen pro profesionály z řad maloobchodníků, zadavatelů reklamy, výrobců a dodavatelů in-store komunikačních prostředků a reklamních agentur

Tematické okruhy programu:

Strategie a plánování

  • Path to purchase a komplex POP komunikačních aktivit
  • Category management a Shopper insight jako základ tvorby a exekuce POP komunikace

Exekuce a implementace

  • Nové principy účinné tvorby a exekuce POP komunikace
  • Multisensorická POP komunikace
  • Brand v POP komunikaci

Optimalizace a inovace

  • Psychobehaviorální příležitosti pro optimalizaci in-store komunikačních aktivit
  • Moderní výzkumné nástroje optimalizace účinnosti POP kampaní
  • Inovace a trendy v retailu

Termín: 15. 6. 2017 od 9 do 17 hod

Místo: Učebna RB 212, Rajská budova Vysoké Školy Ekonomické Praha (vchod z ul. Italská), nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3 – Žižkov

Pořadatel: POPAI CE a Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha

Moderace: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CE

Lektoři: 

Ing. Svetlana Bryliakova, Manager Shopper Insights CE & WTR, Mondelez Europe Services GmbH

Dr. Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CE, Managing Partner ve společnosti DAGO

Ing. Martin Láska, InStore a Shopper insight director, 4P&P

Mgr. Peter Lelovič, nezávislý konzultant

Ing., Bc., Helena Petrová, Sales Development and Customer Category Manager, Mondelez

Mgr. Petr Šimek, Garant Klubu zadavatelů POPAI CE, Managing Director ve společnosti WELLEN

Ing. Jan Šolta, Národní manažer Trade marketingu, Plzeňský Prazdroj, a.s.

Aleš Štibinger, DiS, Managing director GAIA Group

Ing. Martin Troup, Shopper marketing manažer, Plzeňský Prazdroj, a.s.

Ing. Andrea Vozníková, Consumer Market Insight Development Manager CEE, Unilever ČR,

Členka výkonné rady POPAI CE

Ing. David Wurst, Category Specialist Confectionery, Nestlé Česko s.r.o.

Více informací a přihláška: ZDE

 

Zdroj a foto: POPAI CE

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010